![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik kocht onlangs een laag profiel Geforce 9600GT gfx kaart voor mijn Acer Aspire X1200 mini-pc. Het probleem is dat ik ben heb ik het vinden van een voeding met een minimum van 400W om gebruik te maken van de gfx kaart. Ik ben het ook niet weten hoe om er een te vinden die past binnen de X1200, aangezien de toren is niet de normale grootte, zelfs voor een mini-pc. Eventuele suggesties? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Persoonlijk zou ik de overstap naar een normale zaak en te voorkomen dat uw keuzes beperkt.
| |||
| |||
| Dus zou I. Zelfs alleen een goedkope zaak, je zou kunnen besteden slechts £ 20 hebben een fatsoenlijke zaak, en niet de keuze beperkt en hebben meer besteden aan een PSU te krijgen dat het erger is toch .. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Er is zoiets als een halve waardig halve hoogte grafische kaart? | mctw | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | De 3 april 2009 15:54 |
| Low Profile / Half Size / halve hoogte PCI Graphics Card | tomthedrummer1992 | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 16 feb 2009 09:00 |
| Kleine standaard printer | pest79456 | Digital Imaging & Printers | 1 | 28 dec 2008 05:26 |
| Wireless Networks - snel de Standard Setup | Hybr! D | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 22 mei 2008 05:59 |
| Hoogte van een Binary Heap | alireza1989 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 11 nov 2007 16:43 |
| Thread Tools | |
| |