![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har nyligen köpt en låg profil Geforce 9600GT Gfx kort för min Acer Aspire X1200 mini-PC. Problemet jag har är att jag måste hitta ett nätaggregat med minst 400W för att använda Gfx kort. Jag också vet inte hur man hittar en som passar in i X1200 eftersom tornet inte är normal storlek för ännu en mini-PC. Några förslag? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Personligen skulle jag få flytta till en vanlig fråga och undvika att ditt val begränsad.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så skulle I.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Finns det sådant som en Hälften Anständigt Hälften Höjd grafikkort? | mctw | Grafikkort & Skärmar | 5 | 3 april 2009 15:54 |
| Low Profile / Half Storlek / Half Height PCI grafikkort | tomthedrummer1992 | Grafikkort & Skärmar | 5 | 16 februari 2009 09:00 |
| Liten standard skrivare | pest79456 | Digital Imaging & Skrivare | 1 | 28 december 2008 05:26 |
| Trådlösa nätverk - snabbt på att bli den Standarduppställning | Hybr! D | Nätverk, Modem & VoIP | 2 | 22 maj 2008 05:59 |
| Höjd på ett Binary Heap | alireza1989 | General Software Chat | 2 | 11 november 2007 16:43 |
| Thread Tools | |
| |