mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

O2 USB Mobil (Cell) bredbåndspolitik Dongle Connection Hjælp

Reply

Thread Tools
Old 15. juni 2009, 08:52
Ny Medlem Gruppen

Jeg har købt en O2 USB Mobile Broadband dongle se http://www.littlewoodsdirect.com/rf/...ial&SNu=pca_id så jeg kan få adgang til pay as you go. Jeg har en Acer AspireOne Netbook med 512 MB RAM og 120GB HDD. Det kører Linpus ™ Linux ® Lite version se http://www.acer.co.uk/acer/product.d...rAjaxHistory=4 for tech spec. Browseren Firefox.

Jeg har fået (jeg tror) de seneste opdateringer installeret for Linux, at jeg fik at vide skulle muliggøre en idiot som mig til blot slutte. Jeg er naturligvis en større idiot end man tror! Det, jeg kæmper med, er at få dongle til at slutte, så jeg kan komme online. Jeg har prøvet at gå gennem Connection Manager og 3G i menuen, men til ingen nytte. Lyset på dongle går fast blå / turkis, men jeg kan bare ikke få det til at åbne. At være ærlig jeg ikke rigtig ved, hvordan jeg fik lyset til at komme videre! Jeg kan se dongle i Connection Manager, men når jeg fremhæve det det ikke giver mig mulighed (som det sker med min normale WiFi) for at forbinde. Forbindelsen mulighed blot ophold bleg grå i baggrunden. Faktisk er jeg ikke sikker på, hvis jeg har selv installeret dongle korrekt.

En idioter guide til, hvad jeg skal gøre og hvordan du gør det vil blive meget værdsat. Da jeg ikke er hjemme jeg har ikke Netbook med mig, så vil have problemer med at give konkrete svar på eventuelle spørgsmål. Jeg vil give det en gå selv hvis nogen kan hjælpe ellers svarene vil have till vente til i aften.

mange tak
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.