mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

O2 USB Mobile (Cell) Breedband Dongle Verbinding Help

Reply

Thread Tools
Old 15 jun 2009, 08:52
Nieuw Lid Fractie

Default O2 USB Mobile (Cell) Breedband Dongle Verbinding Help

Ik heb gekocht een O2 Mobile Broadband USB-dongel zie http://www.littlewoodsdirect.com/rf/...ial&SNu=pca_id zodat ik kan toegang omslagstelsel. Ik heb een Acer AspireOne Netbook met 512 MB RAM en 120GB HDD. Het draait Linpus ™ Linux ® Lite versie zie http://www.acer.co.uk/acer/product.d...rAjaxHistory=4 voor tech spec. De browser is Firefox.

Ik heb (geloof ik) de laatste updates geïnstalleerd voor Linux die ik kreeg te horen moet het mogelijk maken een idioot dat ik gewoon verbinding maken. Ik ben natuurlijk een grotere idioot dan mensen denken! Wat ik worstel met steeds de dongle aan te sluiten zodat ik kan online. Ik heb geprobeerd via Connection Manager en 3G in het menu, maar het heeft niets geholpen. Het licht op de dongel gaat vaste blauw / turkoois, maar ik kan het gewoon niet te openen. Om eerlijk te zijn ben ik niet echt weet hoe ik heb het licht te komen! Ik zie de dongle in verband manager, maar als ik benadrukken dat het niet geven mij de mogelijkheid (zoals het doet met mijn normale WiFi) verbinding te maken. De verbinding optie blijft blond grijs op de achtergrond. In feite ben ik niet zeker of ik heb zelfs de installatie van de dongle correct.

Een gids voor idioten wat ik moet doen en hoe dat te doen zal worden zeer gewaardeerd. Zoals ik ben niet thuis heb ik niet de Netbook met mij zo zal problemen hebben met het aanbieden van specifieke antwoorden op eventuele vragen. Ik geef het een gaan maar als iemand anders kan helpen de antwoorden zullen hebben tot wachten tot vanavond.

hartelijk dank
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hmmm-Am I Bij het passeren van de Mobile Broadband Limit? MateuszCornford Netwerken, modems & VoIP 2 19 november 2009 13:13
Mobiel Breedband HistoryGirl Laptops, Mobiles & PDA's 5 22 jul 2009 04:11
Is Cell Phone 3G een snelheid of een Verbinding Type? cheesepuff Laptops, Mobiles & PDA's 6 30 apr 2009 09:58
Windows Update Probleem met Mobile Broadband ch742718 Netwerken, modems & VoIP 3 15 feb 2009 14:28
Gratis laptop met 24 maand mobiel breedband Spencer2004 Laptops, Mobiles & PDA's 9 28 nov 2008 15:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.