mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux og alternative OS

Register

O2 USB Mobile (Cell) Broadband Dongle Connection Hjelp

Reply

Thread Tools
Old 15 juni 2009, 08:52
New Member Group

Default O2 USB Mobile (Cell) Broadband Dongle Connection Hjelp

Jeg har kjøpt en O2 USB mobilt bredbånd dongle se http://www.littlewoodsdirect.com/rf/...ial&SNu=pca_id slik at jeg kan få lønn når du går. Jeg har en Acer AspireOne Netbook med 512 MB RAM og 120GB HDD. Det kjører Linpus ™ Linux ® Lite version se http://www.acer.co.uk/acer/product.d...rAjaxHistory=4 for tech spec. Nettleseren Firefox.

Jeg har (tror jeg) de siste oppdateringene installert for Linux som jeg ble fortalt bør tillate en idiot som meg å bare koble til. Jeg er selvsagt en større idiot enn folk tror! Hva jeg sliter med er å få dongle til å koble slik at jeg kan komme på nettet. Jeg har forsøkt å gå gjennom Connection Manager og 3G i menyen, men til ingen nytte. Lampen på dongle går solid blå / turkis, men jeg kan ikke få det til å åpne. For å være ærlig jeg ikke vet hvordan jeg fikk lyst til å komme videre! Jeg kan se dongle i forbindelse manager, men når jeg fremheve det den ikke gir meg muligheten (som det gjør med min normale WiFi) for å koble til. Tilkoblingen alternativet bare forblir blek grå i bakgrunnen. Faktisk jeg er ikke sikker på om jeg har selv installert dongle riktig.

En idioter guide til hva jeg skal gjøre og hvordan du gjør det vil være veldig mye verdsatt. Ettersom jeg ikke er hjemme, jeg har ikke Netbook med meg det, vil ha problemer med å gi konkrete svar på spørsmål. Jeg vil gi den en gå selv om noen kan hjelpe ellers svarene vil ha till vente til i kveld.

mange takk
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hmmm jeg By-bestått mobilt bredbånd Limit? MateuszCornford Nettverk, modem og VoIP 2 19 november 2009 13:13
Mobilt Bredbånd HistoryGirl Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 5 22 juli 2009 04:11
Er Cell Phone 3G en hastighet eller en tilkoblingstype? cheesepuff Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 6 30 april 2009 09:58
Windows Update Problem med mobilt bredbånd ch742718 Nettverk, modem og VoIP 3 15 februar 2009 14:28
Gratis laptop med 24 måneders mobilt bredbånd Spencer2004 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 9 28 nov 2008 15:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.