mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Optimeret Software Bygger? - Ligesom Swiftfox?

Reply

Thread Tools
Old 2. juni 2009, 18:35
Ny Medlem Gruppen

Default Optimeret Software Bygger? - Ligesom Swiftfox?

Jeg har for nylig opdaget Swiftfox, som for dem af jer der ikke kender (de fleste af jer nok gør), er en ophobning af Firefox, som er blevet optimeret til visse processorer (Linux only). Jeg tænkte på om der var noget bygget på samme måde for et helt operativsystem. Jeg kører Ubuntu, og jeg tænkte, om der var nogen måde at frigøre potentialet i min processor ved at hente en bestemt version af den. Min CPU understøtter SSE4.1, og mens jeg er ikke sikker på hvad det gør, jeg ved, at det er forholdsvis nyt, så det formentlig ikke er vant til det fulde potentiale i en standard installere. Så igen, jeg har ingen idé om, hvorfor jeg spørger.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
"Indlæs Optimeret Standardindstillinger" spørgsmål 3ss3nc3 General Software Chat 2 2 november 2008 07:54
Software. mpenney Windows-operativsystemer 14 19 oktober 2008 14:54
Jemus bygger en pc jemus General Hardware Chat 3 25 januar 2008 01:29
Ups med software panda78 Cases & Strømforsyninger 2 5 december 2007 07:32
Den rigtige software? noah_johny Digital Imaging & Printere 3 1 august 2007 13:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.