mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux og alternative OS

Register

Optimalisert programvare Bygger? - Som Swiftfox?

Reply

Thread Tools
Old 2 juni 2009, 18:35
New Member Group

Default Optimalisert programvare Bygger? - Som Swiftfox?

Jeg har nylig oppdaget Swiftfox, som, for de av dere som ikke vet (de fleste av dere sikkert gjør), er en bygger av Firefox som er optimalisert for bestemte prosessorer (Linux only). Jeg lurte på om det var noe bygget på samme måte i hele operativsystemet. Jeg kjører Ubuntu, og jeg lurte på om det var noen måte å låse opp potensialet mitt prosessor ved å laste ned en versjon av den. Min CPU støtter SSE4.1, og mens jeg er ikke sikker på hva det betyr, jeg vet at det er relativt ny, så det sikkert ikke er vant til det fulle potensialet i en standard installasjon. Så igjen, jeg har ingen anelse, og det er derfor jeg spør.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
"Load Optimized Defaults"-spørsmål 3ss3nc3 General Software Chat 2 2 november 2008 07:54
Software. mpenney Windows-operativsystemer 14 19 oktober 2008 14:54
Jemus bygger en PC jemus General Hardware Chat 3 25 januar 2008 01:29
Vinduer med programvare panda78 Bærevesker & Strømforsyning 2 5 desember 2007 07:32
Retten programvare? noah_johny Digital Imaging & Skrivere 3 1 august 2007 13:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.