![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| takket være google finansiering vine indsats Photoshop CS2 nu kører fejlfrit på vin
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ahh stop gang om linux !!!!!
| |||
| |||
| hvordan fik du det arbejde, hver gang jeg forsøger at installere nogen Adobe det siger jeg brug JScipt ... |
|
| |||
| |||
| Jeg har tilføjet vinen repoer og installeret th nyeste version |
|
| |||
| |||
| Hvis den siger du har brug jscript, er du sandsynligvis forsøger at installere CS3. Vin understøtter ikke CS3 endnu, kun CS2. Se http://wiki.winehq.org/AdobeApps |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| CPU Fan kører i 1 sekund, ikke starte op | cacard83 | General Hardware Chat | 2 | 26. maj 2009 00:48 |
| Hvordan installerer jeg Photoshop CS2 via Vin | ashaiba | Linux & Alternative OS | 1 | 8. maj 2008 05:44 |
| CPU Fan kontinuerligt kører?? | Mooseknuckle | CPU, bundkort og RAM | 9 | 16 april 2008 02:20 |
| Adobe CS3. Vin plejer installere det | ashaiba | Linux & Alternative OS | 5 | 26 marts 2008 10:36 |
| Vin og Skærmopløsning | ashaiba | Linux & Alternative OS | 3 | 7 marts 2008 10:58 |
| Thread Tools | |
| |