![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Takket være Google finansiering viner innsats Photoshop CS2 nå kjører problemfritt på vin
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ahh stoppe skravlet om linux !!!!!
| |||
| |||
| Hvordan fikk du det fungerer, når jeg prøver å installere Adobe det sier jeg trenger JScipt ... |
|
| |||
| |||
| Jeg la til vin repos og installert den nyeste versjonen |
|
| |||
| |||
| Hvis det står at du trenger JScript, er du sannsynligvis prøver å installere CS3. Wine støtter ikke CS3 ennå, bare CS2. Se http://wiki.winehq.org/AdobeApps |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| CPU vifte kjører i 1 sekund, ingen støvel opp | cacard83 | General Hardware Chat | 2 | 26 mai 2009 00:48 |
| Hvordan installerer jeg Photoshop CS2 via Wine | ashaiba | Linux og alternative OS | 1 | 8 mai 2008 05:44 |
| CPU Vifte kontinuerlig kjører? | Mooseknuckle | CPUer, Hovedkort & RAM | 9 | 16 april 2008 02:20 |
| Adobe CS3. Wine wont installere det | ashaiba | Linux og alternative OS | 5 | 26 mars 2008 10:36 |
| Vin og Skjermoppløsning | ashaiba | Linux og alternative OS | 3 | 7 mars 2008 10:58 |
| Thread Tools | |
| |