![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| tack vare google finansiering viner ansträngningar Photoshop CS2 nu löper felfritt om vin
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ahh sluta händer om linux !!!!!
| |||
| |||
| Hur fick du det fungerar, när jag försöker installera Adobe säger jag behöver JScipt ... |
|
| |||
| |||
| Jag lade till vinet repor och installerade th nyaste versionen |
|
| |||
| |||
| Om det säger du behöver JScript är du förmodligen försöker att installera CS3. Vin stöder inte CS3 ännu, bara CS2. Se http://wiki.winehq.org/AdobeApps |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| CPU-Fläkt löper på 1 sekund, inte starta upp | cacard83 | General Hardware Chat | 2 | 26 maj 2009 00:48 |
| Hur installerar jag Photoshop CS2 via Wine | ashaiba | Linux & Alternativa OS | 1 | 8 maj 2008 05:44 |
| CPU-Fläkt kontinuerligt kör? | Mooseknuckle | Processorer, moderkort & RAM | 9 | 16 april 2008 02:20 |
| Adobe CS3. Vin wont installera det | ashaiba | Linux & Alternativa OS | 5 | 26 mars 2008 10:36 |
| Vin och Skärmupplösning | ashaiba | Linux & Alternativa OS | 3 | 7 mars 2008 10:58 |
| Thread Tools | |
| |