![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Er det mulig å kjøre en gratis OS som linux ubuntu samtidig med Windows Vista? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du vil se inn gjør en dobbeltoppstart.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Enten en dobbeltoppstart eller virtuell maskin.
| |||
| |||
| I dobbel oppstart for et år med XP og Xandros Linux før jeg ble kvitt både til fordel for Ubuntu. |
|
| |||
| |||
| Hvis du er ny til Linux, kan det være verdt å installere Ubuntu via Wubi som installerer Ubuntu "som" et Windows-program, noe som betyr at hvis du prøver, men ikke liker kan du bare fjerne det fra Legg til / fjern programmer i Windows. Det, og det er like funksjonell som en vanlig ubuntu bar dvalemodus / sleep - som aldri har jobbet for meg i en vanlig Ubuntu installerer anyway! |
|
| |||
| |||
| med de nyeste distro for Ubuntu (8,10) det gir deg mulighet til å installere OS direkte i Windows. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dobbeltoppstart Ubuntu Linux og Vista Nå Any OS ikke lastes inn! | Blade110L | Linux og alternative OS | 0 | 14 juni 2009 08:44 |
| Linux Ubuntu og raskere | phil66 | Linux og alternative OS | 8 | 5 april 2008 12:52 |
| Linux Ubuntu problemer | ashaiba | Linux og alternative OS | 10 | 3 april 2008 10:34 |
| Linux Ubuntu på Mac, Mac OS X er borte? | ashaiba | Linux og alternative OS | 8 | 4 mars 2008 09:30 |
| Det en god målestokk frivareverktøyet for Vista 64-bit? | Stikkelsbær | General Software Chat | 1 | 20 februar 2008 01:23 |
| Thread Tools | |
| |