![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een probleem met mijn computer. Ik gebonden te herstellen en de herstelpunten wont werk. Vervolgens zegt het niet kunnen herstellen als gevolg van de schijf cruption. en de fouten zijn ook houden van mij dit te doen http://windowshelp.microsoft.com/Win...41f811033.mspx en wanneer ik kies sceduel it wont. toen ik de 2de doos en verwijder het vinkje bij het eerste het gaan door de scan ongeveer 1 / 3 en uitgangen dat deel van het programma. Harde schijf herstellen via fabriek is van de vraag als gevolg van het te veel werk om het programma weer op. en andere redenen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U kunt proberen een boot-time reparatie met Diskeeper, <<Dat is een link naar de 30day gratis proefversie Eenmaal geïnstalleerd, selecteert u de schijf in kwestie en selecteert u boot-time defrag, dan aankruisen, voert systeem "CHKDSK" voor defrag, dan gelden Hopelijk zult vaststellen dat het voor u
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Maar de schijf in kwestie is "in gebruik" de C-drive die met het OS |
|
| |||
| |||
| Wat bedoel je "in gebruik" als deze is ingesteld aa boot-time CHKDSK moet niet uit
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| "Een schijf Lees fout opgetreden Druk op Ctrl + Alt + Del om Herstart" - Windows niet opstarten | pinkytwoscoops | Windows besturingssystemen | 8 | De 5 juni 2009 13:45 |
| Dell inspirion 1721 - "Cant toegang schijf veroorzaken beetje locker uitgeschakeld" Fout | chevycowgirl | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 20 apr 2009 09:09 |
| Internet Explorer Error - "Fouten op deze webpagina kunnen veroorzaken aan het werk onjuist" | miklaw | Web Browsers & FTP Clients | 4 | De 5 april 2009 12:12 |
| Harddrive Fout op Bootup - "Disk Error" "Press any key to restart" | ashaiba | Algemeen Hardware Chat | 6 | 13 mrt 2009 15:56 |
| Laptop niet opstarten, "syntax" of "disk error". | aechain | Windows besturingssystemen | 5 | 24 Jan 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |