mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux og alternative OS

Register

Problemer med "Check harddisken for feil"-funksjon

Reply

Thread Tools
Old 14 oktober 2008, 22:35
Medlem Group

Jeg har et problem med datamaskinen min. Jeg er knyttet til å gjenopprette og gjenopprettingspunktene wont arbeide. Da sier det kan ikke gjenopprette grunn disken cruption. og feil er også å holde meg i å gjøre dette http://windowshelp.microsoft.com/Win...41f811033.mspx og når jeg velger sceduel den wont. når jeg sjekker 2nd boksen og fjern Først gå gjennom skanne ca 1 / 3 og utganger som del av programmet.

Hard gjenopprette via fabrikken disken ut av spørsmålet på grunn av det er for mye arbeid å sette programmene på igjen. og andre grunner.
Old 15 oktober 2008, 03:40
Moderator Group

Du kan prøve en støvel tid reparasjon med Diskeeper<<Som en kobling til 30day gratis prøveversjon

Når systemet er installert, velger stasjon i spørsmålet og velger boot-tid defrag, deretter tick, kjører systemet "CHKDSK" før defrag, deretter bruker
Forhåpentligvis som skal fikse det for deg

Min System: Noen andre lover!

Prosessor (er):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Hovedkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM-minne:
4GB OCZ PC2-8500 Platinum
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (er):
2
Optisk stasjon (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Cooling:
Big Typhoon VX
Nettverk / Internett:
Chorus / 20MB NTL
Skjerm (er):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 15 oktober 2008, 20:01
Medlem Group

Men stasjonen i spørsmålet "i bruk" C drive en med OS
Old 16 oktober 2008, 04:16
Moderator Group

Hva mener du med "i bruk" hvis det er satt aa boot-tid CHKDSK bør det ingen rolle

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.