![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har et problem med datamaskinen min. Jeg er knyttet til å gjenopprette og gjenopprettingspunktene wont arbeide. Da sier det kan ikke gjenopprette grunn disken cruption. og feil er også å holde meg i å gjøre dette http://windowshelp.microsoft.com/Win...41f811033.mspx og når jeg velger sceduel den wont. når jeg sjekker 2nd boksen og fjern Først gå gjennom skanne ca 1 / 3 og utganger som del av programmet. Hard gjenopprette via fabrikken disken ut av spørsmålet på grunn av det er for mye arbeid å sette programmene på igjen. og andre grunner. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan prøve en støvel tid reparasjon med Diskeeper<<Som en kobling til 30day gratis prøveversjon Når systemet er installert, velger stasjon i spørsmålet og velger boot-tid defrag, deretter tick, kjører systemet "CHKDSK" før defrag, deretter bruker Forhåpentligvis som skal fikse det for deg
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Men stasjonen i spørsmålet "i bruk" C drive en med OS |
|
| |||
| |||
| Hva mener du med "i bruk" hvis det er satt aa boot-tid CHKDSK bør det ingen rolle
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |