mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternativa OS

Register

Problem med "Kontrollera hårddisken efter fel" funktionen

Reply

Thread Tools
Old 14 oktober 2008, 22:35
Ledamot Gruppen

Default Problem med "Kontrollera hårddisken efter fel" funktionen

Jag har ett problem med min dator. Jag bundet för att återställa och återställningspunkterna brukar fungera. Därefter säger att det inte kan återställa beror disken cruption. och fel är också att hålla mig från att göra detta http://windowshelp.microsoft.com/Win...41f811033.mspx och när jag väljer sceduel det brukar. när jag se den 2: a box och avmarkera första den gå igenom skanningsinställningarna ca 1 / 3 och avslutar denna del av programmet.

Hard återställa via fabriken disken är uteslutet på grund av att det är för mycket arbete att sätta program igen. och andra skäl.
Old 15 oktober 2008, 03:40
Moderator-gruppen

Du kan prova en boot-Temne reparation med Diskeeper, <<Som är en länk till 30day gratis testversion

En gång installerat väljer du enheten i fråga och väljer boot-time defrag och sedan kryssa köra systemet "CHKDSK" innan defrag och sedan tillämpa
Förhoppningsvis som ska fixa det åt dig

Mitt System: Några andra älskare!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moderkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Minne:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINA
Grafikkort (s):
X1950 Pro
Ljudkort:
Hårddisk (s):
2
Optisk enhet (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Mål / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Kylning:
Big Typhoon VX
Nätverk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 15 oktober 2008, 20:01
Ledamot Gruppen

Men enheten i fråga är "i bruk" C köra en med OS
Old 16 oktober 2008, 04:16
Moderator-gruppen

Vad menar du med "som används" om det är aa boot-Temne CHKDSK det ska inte ha någon betydelse

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
"Ett diskläsfel Fel uppstod Tryck Ctrl + Alt + Del för att starta" - Windows inte startar upp pinkytwoscoops Windows-operativsystem 8 5 juni 2009 13:45
Dell inspirion 1721 - "Cant tillgång disk orsaka bit skåp avstängd" Fel chevycowgirl General Software Chat 1 20 april 2009 09:09
Internet Explorer Fel - Fel på denna webbsida kan medföra att det skall fungera felaktigt " miklaw Webbläsare & FTP Klienter 4 5 april 2009 12:12
Hårddisk Fel om uppstart - "Disk Error" "Tryck på valfri tangent för att starta" ashaiba General Hardware Chat 6 13 mars 2009 15:56
Bärbar dator inte startar, "syntax" eller "disk error". aechain Windows-operativsystem 5 24 januari 2008 15:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.