![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har ett problem med min dator. Jag bundet för att återställa och återställningspunkterna brukar fungera. Därefter säger att det inte kan återställa beror disken cruption. och fel är också att hålla mig från att göra detta http://windowshelp.microsoft.com/Win...41f811033.mspx och när jag väljer sceduel det brukar. när jag se den 2: a box och avmarkera första den gå igenom skanningsinställningarna ca 1 / 3 och avslutar denna del av programmet. Hard återställa via fabriken disken är uteslutet på grund av att det är för mycket arbete att sätta program igen. och andra skäl. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan prova en boot-Temne reparation med Diskeeper, <<Som är en länk till 30day gratis testversion En gång installerat väljer du enheten i fråga och väljer boot-time defrag och sedan kryssa köra systemet "CHKDSK" innan defrag och sedan tillämpa Förhoppningsvis som ska fixa det åt dig
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Men enheten i fråga är "i bruk" C köra en med OS |
|
| |||
| |||
| Vad menar du med "som används" om det är aa boot-Temne CHKDSK det ska inte ha någon betydelse
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| "Ett diskläsfel Fel uppstod Tryck Ctrl + Alt + Del för att starta" - Windows inte startar upp | pinkytwoscoops | Windows-operativsystem | 8 | 5 juni 2009 13:45 |
| Dell inspirion 1721 - "Cant tillgång disk orsaka bit skåp avstängd" Fel | chevycowgirl | General Software Chat | 1 | 20 april 2009 09:09 |
| Internet Explorer Fel - Fel på denna webbsida kan medföra att det skall fungera felaktigt " | miklaw | Webbläsare & FTP Klienter | 4 | 5 april 2009 12:12 |
| Hårddisk Fel om uppstart - "Disk Error" "Tryck på valfri tangent för att starta" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 mars 2009 15:56 |
| Bärbar dator inte startar, "syntax" eller "disk error". | aechain | Windows-operativsystem | 5 | 24 januari 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |