![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joten olen päättänyt tehdä kaksi boot minun uusi kannettava tietokone (Toshiba A200-28p). Yksi syy on se, että minä tarvitsen sitä viimeiseen hanke. Minulla ei ole koskaan aiemmin käyttää dual boot, aina ollut Win minun kannettavan tietokoneen ja käyttää Linux labs muistipaikassa CS, mutta ne suoritetaan CentOS enkä todellakaan pidä siitä, että paljon (ja olen käyttänyt Ubuntu aikaisemmin erittäin huono PC kotona, vaikka en ole asentanut että).
Joka tapauksessa en voi olla ripustettu niissä paskamainen labs joka päivä niin olen päättänyt aion tarvitsemme molempia (pitäen Vistaan pelaamista varten), mutta on muutamia kysymyksiä, vaikka: Mistä voin tarkistaa, jos laitteisto on yhteensopiva linux / missä ovat kuljettajien käytettävissä? Vai pitäisikö minun vain mennä ja toivoa parasta. Minun täytyy käyttää tiettyjä tietoja sekä Oss, niin minun pitäisi olla kolmasosa osio tietoja? Missä muodossa se olisi niin molemmat voivat lukea ja kirjoittaa vaivattomasti? Tiedän Linux on muuttunut paljon kanssa NTFS tunnustamista ja kirjoittamista, mutta jotenkin silti eivät luota siihen. Toshiban tulee todella outoa osioita (kaksi 92s ja yksi 2GB) ja olen ehdottomasti halua muuttaa niin, että olen ihannetapauksessa on 100GB tai niin vain tietoja ja voi jakaa levätä välillä OS. Näin ei koskaan todella on tilaa kysymyksiä. Olen asunut 20GB jonkin aikaa XP, niin uskon pystyy käsittelemään 40. Lyhyt injektioneste tästä - En ole koskaan ollut OEM OS ennen ... se antaa minulle osio HDD kuin haluaisin tai se yrittää uudestaan samat asetukset? Minulla jotkut levy, mutta kuka tietää, mitä se on, tuntuu olevan vain Perintäpyynnössä: s En voi kuvitella mitään muuta oikeasti. Olen käyttänyt linux paljon ja olen lukea siitä, miten koko kaksoiskäyttöä käynnistyksen pitäisi toimia, on vain siitä, että siellä ei näytä olevan paljon vuorovaikutusta kaksi. Olen työskennellyt paljon kanssa Knoppix live cd sekä CentOS niin, että ei ole paljon asiasta. My System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| Anteeksi, mutta toinen kysymys, jos olen asentanut Ubuntu on normaali asia kaksoiskäyttöä käynnisty, on mahdollista käyttää VMWare käynnistää sen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| laitteisto olisi hienoa, vain kertoa meille langattoman kortin. thats vaikeinta yleensä.
linux osaa lukea ja kirjoittaa ntfs mutta robotti voittaa ja kielelli voi r / w rasvaa 32 ja 16 niin niistä olisi myöskään ole, jos asennat normaalisti sinulla tapana pääsee VMware käynnisty että osio. (jos olisin sinä id käyttää virtualbox) kun asennat asioita käyttäen virtualbox se luo kuvan, että tämä on yksittäinen tiedosto, joka pitää hallussaan koko os. My System: Cewy n ihme macine
|
|
| |||
| |||
| Mukaan Toshiba sivuston ja laite johtaja se on "Intel ® Wireless WiFi ™ Link 4965AGN". FAT32 on sen jälkeen. Katso, asia on niin että minun on oltava mahdollisuus saada Linux kautta käynnistettäessä, mutta aina silloin tällöin voi olla tarpeen nopeasti asioita. En voisi elää ilman sitä, jos se on aivan välttämättä. |
|
| |||
| |||
| Minulla on, että langaton, tuetaan uuden ytimen joten ok siellä. ja nopea acess, mitä |
|
| |||
| |||
| Linux! Tämä asia on se, että olen koodauksen ohjelmointi ympäristön käytettävissä vain Linux (GODI) sekä joitakin muita asioita, jotka eivät toimi hyvin Windows ... jos minulla on idea korjata virheen tai jotain Haluaisin tehdä sen heti, vaikka olen pelaamista. |
|
| |||
| |||
| Toinen nopea kysymys, minun pitäisi saada 64bit versio Ubuntu tai minun pitäisi vain pitää kiinni 32bit vaikka prosessori voi tehdä 64? Ei voi löytää mitään yhteensopivuusongelmia, kuten Windows ei vaikka odotustesi se ei ole silloin, kun lähellä yhtä huono. |
|
| |||
| |||
| alle 4 keikka RAM-muistia 32 bit, jos sinulla on 4 tai enemmän 64. olla kiitollisia olet ohjelmoinnin linux. jos sinulla on ongelmia voit itse selvittää, mikä meni pieleen |
|
| |||
| |||
| Quote:
Se johtuu vain siitä, että GODI on ainoastaan Linux ja joitakin muita juttuja en todennäköisesti tule käyttäen eivät toimi efficeintly Windowsissa. Kumpikin järjestelmä voin selvittää, mikä on vialla. Minusta se on säälittävää, että et voi virtualise asennetun järjestelmän. Onko mahdollista luoda kuva HDD: ltä virtualise sitä? |
|
| |||
| |||
| yksi debugger on ohjelmointi ei kerro miksi explorer kaatui 10 kertaa peräkkäin ......... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Dual Boot Ubuntu Linux ja Vista Nyt Kaikki OS ei lataa! | Blade110L | Linux & Alternative OS | 0 | 14th Jun 2009 08:44 |
| Kysymys Dual Boot? Onko Hidas PC Down? | hitman0042 | General Software Chat | 2 | 1st Jun 2009 01:59 |
| Dual boot auttaa - ubuntu asennettu, nyt lisäämällä näköala | d0od | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 7. marraskuu 2008 08:47 |
| Ohje Dual käynnistystä näköala / ubuntu kanssa LoJack ohjelmisto | pest79456 | Linux & Alternative OS | 3 | 12. lokakuu 2008 09:39 |
| Miten: Dual Boot Vista / XP helppo tapa | SocialWarfare | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 30th Apr 2008 19:04 |
| Thread Tools | |
| |