![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I øjeblikket har jeg dual boot, Kubuntu og Vista.
De er på separate partitioner, men hvis jeg blot fjerne Kubuntu partition Grub holder op med at fungere, og jeg kan ikke starte op i Vista. Er der en ordentlig måde at gøre dette? Tak. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| For fremtidig reference ... Grundlæggende du boot af en XP-cd, R for genopretning konsol, så FIXMBR at omskrive din boot filer og fjerne grub. Derefter ind i Diskhåndtering i Windows og fjerne / størrelsen på dine partitioner. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tager det, du har udarbejdet, hvordan du gør det så!?
| |||
| |||
| Yeah. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ah, du fik det. Min ældre bror havde et lignende problem, han har installeret Ubuntu på en ekstern hdd, og det betød, at starte op i Vista han havde brug for det drev sluttet, og det kræver at tilslutte i til lysnettet, som nederlag til genstand for en bærbar rearly, men jeg tror, han faste det, ikke sikker på, hvordan han gjorde det selv.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| google steelz mine tanker!
| |||
| |||
| Driver problemer. Det bare virkede som en stor hovedpine, at jeg kan undvære. |
|
| |||
| |||
| drivere til hvad? Ubuntu's patched kerne normalt gør et godt stykke arbejde med chauffører |
|
| |||
| |||
| Indbygget HP bærbar trådløs især. |
|
| |||
| |||
| chipsæt? Broadcom? Atheros? få en Intel chip, cant gå galt med en Intel-chip |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ved hjælp af forskellige OS's Need Help Fjernelse af GRUB | Loganair | Linux & Alternative OS | 0 | 26. maj 2009 17:23 |
| Dual Opstart Kubuntu og Vista med Vista installeret 1. | Black Magic | Linux & Alternative OS | 1 | 27 marts 2009 15:14 |
| Dimension E520 og Vista - Adobe Installer / Fjern Problemer | leilanigal | General Software Chat | 2 | 28 februar 2009 04:46 |
| Fra Vista til XP | HistoryGirl | Windows-operativsystemer | 9 | 9 januar 2009 17:25 |
| Vista tilbage til xp | timbo27 | Windows-operativsystemer | 5 | 8 december 2007 14:25 |
| Thread Tools | |
| |