![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tällä hetkellä minulla on dual boot, Kubuntu ja Vista.
| |||
| |||
| Myöhempää käyttöä varten ... Periaatteessa sinulla boot on XP: n CD-R palautuskonsoli sitten FIXMBR vääristelemään käynnistystiedostot ja poista grub. Sitten Levynhallinnan Windows ja poistaa / muuttaa osioiden. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Otan sen olet työskennellyt, miten tehdä se sitten!?
| |||
| |||
| Joo. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ah, sait sen. Vanhempi veli oli jolla on samanlainen ongelma, hän asennettu Ubuntu onto ulkoisen kovalevyn, ja että tarkoitus käynnistyä osaksi Vista hän tarvitsi asema kytkettynä, ja se vaatii tapittamalla sisään sähköverkkoon, joka sotii tavoitteena läppäriin rearly, mutta luulen, että hän vahvistetaan se, ole varma, miten hän teki sen kuitenkin.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| google steelz ajatuksiani!
| |||
| |||
| Driver ongelmia. Se vain tuntui kuin iso päänsärky, että voin tehdä ilman. |
|
| |||
| |||
| ohjaimet mitä? ubuntu n patched ydin ei yleensä hyvää työtä kuljettajille |
|
| |||
| |||
| Sisäinen HP: n kannettava tietokone langaton erityisesti. |
|
| |||
| |||
| piirisarja? Broadcom? Atheros? saada Intelin siru, kallistuksen mennä pieleen, jossa on Intel siru |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Käyttäen erilaisia OS: n Need Help poistaminen GRUB | loganair | Linux & Alternative OS | 0 | 26. toukokuuta 2009 17:23 |
| Dual Käynnistäminen Kubuntu ja Vistan kanssa Vista asennettuna 1. | Black Magic | Linux & Alternative OS | 1 | 27th Mar 2009 15:14 |
| Dimension E520 ja Vista - Adobe Asenna tai poista-ongelmat | leilanigal | General Software Chat | 2 | 28th Feb 2009 04:46 |
| From Vistan takaisin XP | HistoryGirl | Windows-käyttöjärjestelmät | 9 | 9. Jan 2009 17:25 |
| Vista takaisin xp | timbo27 | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 8. Joulukuu 2007 14:25 |
| Thread Tools | |
| |