![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Momenteel heb ik dual boot, Kubuntu en Vista.
Ze zijn op aparte partities, maar als ik gewoon verwijderen van de Kubuntu partitie Grub stopt met werken en ik kan niet opstarten in Vista. Is er een goede manier om dit te doen? Bedankt. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Voor toekomstige verwijzing ... Je opstarten van een XP-cd, R voor herstel console, dan FIXMBR te herschrijven uw boot bestanden en verwijder grub. Dan naar de vaste schijf in Windows en verwijderen / de grootte van uw partities. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik neem aan dat je hebt uitgewerkt hoe dat te doen dan!?
| |||
| |||
| Ja. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ah, je hebt het. Mijn oudere broer had een soortgelijk probleem, hij Ubuntu geïnstalleerd op een externe vaste schijf, en dat betekende voor opstarten in Vista hij nodig had de drive aangesloten, en het vereist de stekker in het stopcontact nederlagen die het voorwerp van een laptop rearly, maar ik denk dat hij de vaste, niet weet hoe hij deed het wel.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| google steelz mijn gedachten!
| |||
| |||
| Driver problemen. Het leek net een grote hoofdpijn, dat ik kan doen zonder. |
|
| |||
| |||
| stuurprogramma's voor wat? Ubuntu is een gepatchte kernel meestal wel een goede baan met drivers |
|
| |||
| |||
| Gebouwd in HP laptop draadloos bijzonder. |
|
| |||
| |||
| chipset? Broadcom? Atheros? krijgt een Intel-chip, cant misgaan met een Intel-chip |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Met behulp van diverse OS's Need Help verwijderen GRUB | Loganair | Linux & Alternative OS | 0 | 26 mei 2009 17:23 |
| Dual Booting Kubuntu en Vista met Vista geïnstalleerd 1e | Black Magic | Linux & Alternative OS | 1 | 27 mrt 2009 15:14 |
| Dimension E520 en Vista - Adobe Installeren en verwijderen Problemen | leilanigal | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 28 feb 2009 04:46 |
| Van Vista naar XP | HistoryGirl | Windows besturingssystemen | 9 | 9 Jan 2009 17:25 |
| Vista terug naar xp | timbo27 | Windows besturingssystemen | 5 | 8 Dec 2007 14:25 |
| Thread Tools | |
| |