![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Foreløpig har jeg dobbeltoppstart, Kubuntu og Vista.
| |||
| |||
| For fremtidig referanse ... Utgangspunktet du starter på en XP-CD, R for gjenopprettingskonsollen, og deretter FIXMBR å skrive oppstartsfilene og fjerne grub. Deretter til disk i Windows og fjerne / endre størrelsen på partisjonene. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tar det du har arbeidet ut hvordan du gjør det da!?
| |||
| |||
| Ja. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ah, du har det. Min eldre bror hadde et lignende problem, han installert Ubuntu på en ekstern HDD, og som betydde å støvel opp Vista han trengte stasjonen plugget i, og det krever plugging til MAINS som Tap gjenstand for en bærbar rearly, men jeg tror han fikset det, ikke vet hvordan han gjorde det selv.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| google steelz mine tanker!
| |||
| |||
| Driver problemer. Det bare virket som en stor hodepine at jeg kan klare seg uten. |
|
| |||
| |||
| drivere for hva? ubuntu er oppdatert kernel vanligvis gjør en god jobb med drivere |
|
| |||
| |||
| Innebygd HP bærbare trådløse spesielt. |
|
| |||
| |||
| brikkesett? Broadcom? atheros? få en Intel-chip, skrånende gå galt med en Intel-chip |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Med ulike OS's Need Help Fjerne grub | loganair | Linux og alternative OS | 0 | 26 mai 2009 17:23 |
| Dual oppstart Kubuntu og Vista med Vista installert 1ste | Black Magic | Linux og alternative OS | 1 | 27 mars 2009 15:14 |
| Dimension E520 og Vista - Adobe Installer / avinstaller Problemer | leilanigal | General Software Chat | 2 | 28 februar 2009 04:46 |
| Fra Vista til XP | HistoryGirl | Windows-operativsystemer | 9 | 9 januar 2009 17:25 |
| Vista tilbake til XP | timbo27 | Windows-operativsystemer | 5 | 8 desember 2007 14:25 |
| Thread Tools | |
| |