![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Wat zijn enkele veilige tweaks die ik kan gebruiken onder Ubuntu, kort van het opstellen van mijn eigen kernel (die heb ik nooit gedaan.) Ik heb een Sager NP8660 laptop met een P8600 processor en een 9800m GT. Ik dacht ik krijg niet het volledige potentieel uit mijn Ubuntu installeren recht van de vleermuis. |
|
| |||
| |||
| Dit is een vernieuwde versie van Ubuntu genaamd Super OS of Super Ubuntu. Het komt met een hele zwik tweaks en kan worden gewijzigd. http://hacktolive.org/wiki/Super_OS. Zoals voor het samenstellen van uw eigen kernel i cant really comment omdat ik nog nooit gedaan. Al heb ik nagedacht over het geven van een weg. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Opwaarderen My Computer to Improve Gaming. | thaull | Algemeen Hardware Chat | 2 | De 9 juli 2009 12:09 |
| Hulp te zoeken voor het verbeteren van de prestaties van mijn laptop ... | Ninjo | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | De 3 februari 2009 06:51 |
| Hoe om de levensduur van geheugenkaarten | evilfantasy | Drives & Removable Media | 0 | 25 feb 2008 22:29 |
| Hoe kan ik mijn computer Prestaties | mrcrazie007 | Algemeen Hardware Chat | 8 | De 3 februari 2008 06:09 |
| Hoe te verbeteren dvd afspelen? | jimmy_fowler | Drives & Removable Media | 4 | 14 jul 2007 02:33 |
| Thread Tools | |
| |