![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Finns det några säkra tweaks som jag kan använda under Ubuntu, kort att sammanställa min egen kärna (som jag aldrig har gjort.) Jag har en Sager NP8660 laptop med en P8600-processor och en 9800m GT. I figur Jag får inte den fulla potentialen ur mitt Ubuntu installera rätt utanför bat. |
|
| |||
| |||
| Detta ett omarbetat version av Ubuntu kallad Super OS eller Super Ubuntu. Det kommer med en massa tweaks och kan ändras. http://hacktolive.org/wiki/Super_OS. Som för att sammanställa din egen kärna jag skränande verkligen kommentera eftersom jag har aldrig gjort det. Även jag har funderat på att ge den en gå. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Uppgradering av datorn för ökad Gaming. | thaull | General Hardware Chat | 2 | 9 juli 2009 12:09 |
| Söker hjälp om hur man kan förbättra min laptop resultat ... | Ninjo | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 3 februari 2009 06:51 |
| Hur kan man förbättra livslängden för minneskort | evilfantasy | Drives & Removable Media | 0 | 25 februari 2008 22:29 |
| Hur kan jag förbättra min dator Performance | mrcrazie007 | General Hardware Chat | 8 | 3 februari 2008 06:09 |
| Hur kan man förbättra DVD-uppspelning? | jimmy_fowler | Drives & Removable Media | 4 | 14 juli 2007 02:33 |
| Thread Tools | |
| |