![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg installerte Ubuntu 7.10 på min laptop. Jeg snart at jeg var ikke klar, (sjåfører, etc. ..). Etter å ha gjort en full install, jeg forsøkte å bruke Systemgjenoppretting disk å returnere datamaskinen til er original konfig. Da jeg forsøkte å støvel Jeg ble presentert med: Grub Loading stage1.5. Grub loading, vennligst vent ... Feil 17y Etter flere forsøk på omformatering og slette partisjoner, jeg igjen nå med: GRUB_ Jeg er ikke en komplett nybegynner, men jeg er ute av meg dybde |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| did u prøver å reformate den med en xp plate?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gamle tråden jeg vet, men dette blir noen Google besøk:
Utgangspunktet du starter på en XP-CD, R for gjenopprettingskonsollen, og deretter FIXMBR å skrive oppstartsfilene og fjerne grub. Deretter til disk i Windows og fjerne / endre størrelsen på partisjonene. Min System: Hybr! D
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Med ulike OS's Need Help Fjerne grub | loganair | Linux og alternative OS | 0 | 26 mai 2009 17:23 |
| Hvordan installere grub fra en direktesendt Ubuntu CD | bhaktjano | Linux og alternative OS | 0 | 26 mai 2009 05:12 |
| Fjerne grub deretter Avinstaller Kubuntu å gå tilbake til Vista? | Hybr! D | Linux og alternative OS | 17 | 30 januar 2009 17:57 |
| DVD-stasjon wont show i bios og grub partisjonen er slettet | mdonaghey075 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 1 januar 2008 16:39 |
| Installere Windows XP via grub eller HD (uten CD-ROM) | NikoK | Windows-operativsystemer | 1 | 12 desember 2007 04:33 |
| Thread Tools | |
| |