![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har installerat Ubuntu 7.10 på min laptop. Jag insåg snart att jag inte var klar (drivrutiner, etc. ..). Har gjort en fullständig installation, jag försökte använda min System återställa disken för att gå min dator till är original config. När jag försökte starta upp jag presenterades med: GRUB Loading stage1.5. Grub Loading, please wait ... Fel 17y Efter flera försök vid omformatering och ta bort partitionerna, jag är kvar nu med: GRUB_ Jag är inte en nybörjare, men jag är ur min djup |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| gjorde u försöka reformat det med en xp skiva?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gammal tråd jag vet men det blir några Google besök:
I princip du startar upp på en XP-CD, R för återvinning konsolen, sedan FIXMBR att skriva om din uppstartspartition filer och ta bort grub. Sedan i Diskhantering i Windows och ta bort / ändra storlek på dina partitioner. Mitt System: Hybr! D
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Använder olika OS behov Hjälp Borttagning GRUB | Loganair | Linux & Alternativa OS | 0 | 26 maj 2009 17:23 |
| Hur man installerar GRUB från en levande Ubuntu CD | bhaktjano | Linux & Alternativa OS | 0 | 26 maj 2009 05:12 |
| Ta bort Grub sedan Avinstallera Kubuntu att gå tillbaka till Vista? | Hybr! D | Linux & Alternativa OS | 17 | 30 januari 2009 17:57 |
| DVD-enhet brukar visa i bios och grub partitionen skall utgå | mdonaghey075 | Drives & Removable Media | 1 | 1 januari 2008 16:39 |
| Installera Windows XP via GRUB eller HD (utan CD-ROM) | NikoK | Windows-operativsystem | 1 | 12 december 2007 04:33 |
| Thread Tools | |
| |