![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har endelig besluttet at opgive vinduer helt og begynde at bruge Ubuntu 9.04. Jeg har dog et par spørgsmål som til OS's legitimitet. 1. Vil jeg være i stand til at anvende eksterne HDDs uden problem?, Især HDDs, der er blevet formateret og kun anvendes i Windows XP? 2. Jeg bruger min computer til at producere musik, bruger programmer såsom Sony Acid Pro og Cubase. Vil Ubuntu være en god OS til at lave musik? Jeg ved jeg kan downloade og bruge Wine til at køre Windows Apps, men jeg er tilbøjelig til at bruge en masse VST plugins, vil disse blive støttet gennem Ubuntu og / eller vin? 3. Jeg har hørt om folk, der har problemer med Ubuntu virker ordentligt med trådløse netværkskort. Vil jeg være i stand til at oprette forbindelse til internettet trådløst med lethed? Disse spørgsmål til side, jeg kan ikke vente med at starte virkelig afdække de awesomeness af denne nye OS og awesome samfund, der ledsager den. Takket TSF! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis hvad du laver fungerer fint, hvorfor så skifte? En OS handler om produktivitet og forvalte hardware og software til dig, er der ingen grund til at skifte, hvis du har eventuelle spørgsmål. Jeg vil bare prøve det i en VM for nu at kontrollere, om de programmer, du bruger arbejde. # 1 burde virke fint, alle Linux-distributioner kan læse NTFS. # 3 måske eller måske ikke være et problem, er det taget dem en masse bygger for at få grundlæggende trådløse arbejder, og det er stadig sådan en crapshoot, samme med en masse andre enheder men trådløse har været en big deal for et stykke tid. Også vi ikke TSF.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Under Laptop Bortset | HistoryGirl | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 17 august 2009 08:19 |
| Min Firefox tager lang tid at indlæse en side | 405volume | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 21. maj 2009 04:07 |
| Er gamle Windows Mapper Under alle Memory på HD? | dfr200764 | Windows-operativsystemer | 3 | 7 marts 2009 17:24 |
| Hjælp! Windows tager for evigt at indlæse | karen45 | Windows-operativsystemer | 5 | 27 januar 2008 14:01 |
| Thread Tools | |
| |