![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb uiteindelijk besloten om af te stappen van Windows helemaal en start met het gebruik van Ubuntu 9.04. Echter, ik heb een paar vragen aan de OS van de legitimiteit. 1. Kan ik gebruik maken van externe HDDs zonder probleem?, Vooral HDDs die zijn geformatteerd en uitsluitend worden gebruikt voor Windows XP? 2. Ik gebruik mijn computer om muziek, met behulp van programma's zoals Sony Acid Pro en Cubase. Ubuntu zal een goed OS voor het produceren van muziek? Ik weet dat ik kan downloaden en gebruiken Wijn Windows Apps, maar ik geneigd gebruik te maken van een veel VST-plugins, zal deze worden ondersteund via Ubuntu en / of wijn? 3. Ik heb gehoord van mensen die problemen met Ubuntu werkt met draadloze netwerkkaarten. Zal ik in staat om verbinding te maken met het internet draadloos met gemak? Deze kwesties terzijde, ik kan niet wachten om te beginnen met het blootleggen van de werkelijk awesomeness van dit nieuwe OS en de awesome gemeenschap die hier centraal staat. Dankzij TSF! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als wat je doet werkt prima, waarom switch? Een OS gaat over de productiviteit en het beheer van hardware en software voor u, er is geen reden om over te schakelen als u mogelijke problemen. Ik zou gewoon proberen het in een VM voor nu om te controleren of de programma's die u het werk. # 1 zou moeten werken, alle Linux-distributies kunnen lezen NTFS. # 3 kan al dan niet een probleem, het is hen veel bouwt om fundamentele draadloos werken en het is nog steeds een soort van een crapshoot, hetzelfde met een heleboel andere draadloze apparaten, maar is een groot probleem voor een tijdje. Ook weten we niet TSF.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Rekening Laptop Apart | HistoryGirl | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 17 aug 2009 08:19 |
| Mijn Firefox is rekening leeftijden te laden van een pagina | 405volume | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 21 mei 2009 04:07 |
| Zijn oude Windows-mappen Toegang tot al het beschikbare geheugen op de HD? | dfr200764 | Windows besturingssystemen | 3 | De 7 maart 2009 17:24 |
| Help! Windows rekening eeuwig te laden | karen45 | Windows besturingssystemen | 5 | 27 Jan 2008 14:01 |
| Thread Tools | |
| |