![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har endelig bestemt seg for å forlate Windows helt og begynne å bruke Ubuntu 9.04. Men jeg har noen spørsmål med hensyn til OS sin legitimitet. 1. Vil jeg kunne bruke ekstern HDDs uten problem?, Spesielt HDDs som er formatert og brukes bare på Windows XP? 2. Jeg bruke datamaskinen til å lage musikk ved hjelp av programmer som for eksempel Sony Acid Pro og Cubase. Vil Ubuntu være et godt OS for å produsere musikk? Jeg vet jeg kan laste ned og bruke Wine til å kjøre Windows Apps, men jeg pleier å bruke en rekke VST plugins, vil disse bli støttet gjennom Ubuntu og / eller vin? 3. Jeg har hørt om folk har problemer med Ubuntu fungerer med trådløse nettverket kort. Vil jeg kunne koble til Internett trådløst og enkelt? Disse problemene til side, jeg kan ikke vente til å starte virkelig avdekke de awesomeness av denne nye OS og awesome samfunnet som følger den. Takk TSF! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det du gjør fungerer bra, hvorfor bytte? Et OS er om produktivitet og administrere maskinvare og programvare for deg, det er ingen grunn til å bytte hvis du har alle mulige problemer. Jeg vil bare prøve det i et VM til nå for å kontrollere om programmer du bruker, fungerer. # 1 skal fungere fint, alle Linux-distribusjoner kan lese NTFS. # 3 kan være et problem, er det tatt dem mange bygger å få grunnleggende trådløse fungerer og det er fremdeles litt crapshoot, samme med en rekke andre enheter, men trådløst er en stor avtale for en stund. Også vi ikke TSF.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|