![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en gammel 98-maskine, at jeg kører en nu gammel version af Linux på. Er der nogen kender et godt Typing Tutor, at jeg kan hente og port til min Linux maskine? |
|
| |||
| |||
| hvis din Linux maskine har adgang til Internettet er der nogle gode flash baseret skrive vejledere til rådighed gratis. forsøge http://www.powertyping.com/ |
|
| |||
| |||
| Min maskine ikke har internettet desværre. |
|
| |||
| |||
| Der er Ktouch, Tux type og hypertype, men jeg må sige, at jeg har aldrig brugt dem (jeg lærte at skrive på en gammeldags mekaniske skrivemaskiner) L8tr ... Tom |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Er der en Linux-distribution, der lærer Du Linux | pest79456 | Linux & Alternative OS | 2 | 23 april 2009 13:26 |
| Hvordan sletter jeg skrive historien? | pest79456 | General Software Chat | 9 | 4 marts 2009 21:46 |
| Hvor kan jeg finde en software, der forbedrer min skrive hastighed | yonilobo | Linux & Alternative OS | 3 | 22 november 2008 02:44 |
| Keyboard har forsinket Typing | gunnapaul2 | General Software Chat | 4 | 10th Dec 2007 00:26 |
| Hvis du skriver dine indlæg | alex | Fællesskabet News & Chat | 53 | 27 november 2007 23:00 |
| Thread Tools | |
| |