![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een oude 98 machine die ik nu een oude versie van Linux op. Weet iemand een goede typering tutor die ik kan downloaden en de poort naar mijn Linux machine? |
|
| |||
| |||
| Als je Linux machine heeft toegang tot internet zijn er enkele goede flash gebaseerde typering mentoren gratis beschikbaar. proberen http://www.powertyping.com/ |
|
| |||
| |||
| Mijn computer heeft geen internet helaas. |
|
| |||
| |||
| Er is Ktouch, tux type en hypertype, maar ik moet zeggen dat ik nog nooit gebruik van gemaakt (ik geleerd te typen op een ouderwetse mechanische typemachine) L8tr ... Tom |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Er is een Linux distro Dat leert u Linux | pest79456 | Linux & Alternative OS | 2 | 23 apr 2009 13:26 |
| Hoe verwijder ik typering geschiedenis? | pest79456 | Algemene programmatuurnoot Chat | 9 | De 4 maart 2009 21:46 |
| Waar vind ik een software die verbetert mijn typen snelheid | yonilobo | Linux & Alternative OS | 3 | 22 nov 2008 02:44 |
| Toetsenbord heeft vertraagd Typering | gunnapaul2 | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | 10 dec 2007 00:26 |
| Typen uw berichten | linasita | Gemeenschap Nieuws & Chat | 53 | 27 nov 2007 23:00 |
| Thread Tools | |
| |