vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Ubuntu 9.04 x64 kanssa Compiz Fusion Powered by GPU

Reply

Thread Tools
Old 13 kesäkuu 2009, 08:35
Uusi Jäsen

Default Ubuntu 9.04 x64 kanssa Compiz Fusion Powered by GPU

Olen käyttäen Ubuntu 9.04 x64 kanssa Compiz Fusion. Se on melko hyvin, mutta minulla on satunnaista änkytys. Eilen alkanut käyttää Screenlets ja käynnistämällä CPU seurata todettiin, että Compizin käytti minun CPU töihin (suoritinkäytön piikkarit voimakkaasti aikana mahdolliset käyttörajoitukset, liikkumisen heiluva ikkunat videon toiston verkkosivuilla scrolling). Minulla on Säger NP8660 laptop varsin tehokas GPU siinä (a 9800m GT). Mikä on joitakin asioita, joita voin ottaa joitakin kuorman pois suorittimen ja saada GPU tekemään jonkin verran työtä? Olen Välilliset Mallinnusta vammaisten ja irtolannoitteet Binding käytössä, vaikka minulla ei ole aavistustakaan, mitä nämä tosiasiallisesti tekevät.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Installed Vanha CD Drive, Powered Up, Something piipahti, "No signal" on Monitor Samantha0101 Drives & Removable Media 4 13th Aug 2009 04:50
DVD-ROM Drives kieltäytyä toimittamasta Powered kun IDE-kaapeli on kytketty. HELP! plissken Drives & Removable Media 3 11. Huhtikuu 2009 03:19
BT Fusion "puhelimen yhteys ongelma joethebus Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 30 Dec 2008 03:25
PC näyttää "menettää" USB HDD kun powered pois Franco50 Drives & Removable Media 2 8. Joulukuu 2007 18:18
Ubuntu / Mac Os Help? slinin0 Linux & Alternative OS 2 6. marraskuu 2007 00:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.