![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen käyttäen Ubuntu 9.04 x64 kanssa Compiz Fusion. Se on melko hyvin, mutta minulla on satunnaista änkytys. Eilen alkanut käyttää Screenlets ja käynnistämällä CPU seurata todettiin, että Compizin käytti minun CPU töihin (suoritinkäytön piikkarit voimakkaasti aikana mahdolliset käyttörajoitukset, liikkumisen heiluva ikkunat videon toiston verkkosivuilla scrolling). Minulla on Säger NP8660 laptop varsin tehokas GPU siinä (a 9800m GT). Mikä on joitakin asioita, joita voin ottaa joitakin kuorman pois suorittimen ja saada GPU tekemään jonkin verran työtä? Olen Välilliset Mallinnusta vammaisten ja irtolannoitteet Binding käytössä, vaikka minulla ei ole aavistustakaan, mitä nämä tosiasiallisesti tekevät. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Installed Vanha CD Drive, Powered Up, Something piipahti, "No signal" on Monitor | Samantha0101 | Drives & Removable Media | 4 | 13th Aug 2009 04:50 |
| DVD-ROM Drives kieltäytyä toimittamasta Powered kun IDE-kaapeli on kytketty. HELP! | plissken | Drives & Removable Media | 3 | 11. Huhtikuu 2009 03:19 |
| BT Fusion "puhelimen yhteys ongelma | joethebus | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 30 Dec 2008 03:25 |
| PC näyttää "menettää" USB HDD kun powered pois | Franco50 | Drives & Removable Media | 2 | 8. Joulukuu 2007 18:18 |
| Ubuntu / Mac Os Help? | slinin0 | Linux & Alternative OS | 2 | 6. marraskuu 2007 00:59 |
| Thread Tools | |
| |