mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux og alternative OS

Register

Ubuntu 9.04 x64 med Compiz Fusion Powered by GPU

Reply

Thread Tools
Old 13 juni 2009, 08:35
New Member Group

Default Ubuntu 9.04 x64 med Compiz Fusion Powered by GPU

Jeg bruker Ubuntu 9.04 x64 med Compiz Fusion. Det går ganske bra, men jeg får den sporadiske stamme. I går begynte jeg å bruke Screenlets, og starter CPU overvåke, fant at Compiz brukte min CPU til arbeid (CPU-bruken toppene tungt under enhver bruk, fra å flytte wobbly vinduer til videoavspilling for webområdeavkastning rulle). Jeg har et säger NP8660 laptop med ganske kraftig GPU i det (en 9800m GT). Hva er noen ting som jeg kan gjøre for å ta noe av belastningen av av CPU og få GPU til å jobbe? Jeg har Indirekte Rendering deaktivert og Loose Binding aktivert, men jeg aner ikke hva de faktisk gjør.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Installed Old CD Drive, Powered Up, noe Popped, ingen signaler "på Monitor Samantha0101 Drivere og flyttbare medier 4 13 august 2009 04:50
DVD-ROM-stasjoner nekte å Act Powered når IDE-kabelen er tilkoblet. HJELP! plissken Drivere og flyttbare medier 3 11 april 2009 03:19
BT Fusion 'telefon kobling problem joethebus Nettverk, modem og VoIP 1 30 desember 2008 03:25
PC synes å "miste" USB HDD når drevet av Franco50 Drivere og flyttbare medier 2 8 desember 2007 18:18
Ubuntu / Mac OS Hjelp? slinin0 Linux og alternative OS 2 6 november 2007 00:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.