![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg bruker Ubuntu 9.04 x64 med Compiz Fusion. Det går ganske bra, men jeg får den sporadiske stamme. I går begynte jeg å bruke Screenlets, og starter CPU overvåke, fant at Compiz brukte min CPU til arbeid (CPU-bruken toppene tungt under enhver bruk, fra å flytte wobbly vinduer til videoavspilling for webområdeavkastning rulle). Jeg har et säger NP8660 laptop med ganske kraftig GPU i det (en 9800m GT). Hva er noen ting som jeg kan gjøre for å ta noe av belastningen av av CPU og få GPU til å jobbe? Jeg har Indirekte Rendering deaktivert og Loose Binding aktivert, men jeg aner ikke hva de faktisk gjør. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Installed Old CD Drive, Powered Up, noe Popped, ingen signaler "på Monitor | Samantha0101 | Drivere og flyttbare medier | 4 | 13 august 2009 04:50 |
| DVD-ROM-stasjoner nekte å Act Powered når IDE-kabelen er tilkoblet. HJELP! | plissken | Drivere og flyttbare medier | 3 | 11 april 2009 03:19 |
| BT Fusion 'telefon kobling problem | joethebus | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 30 desember 2008 03:25 |
| PC synes å "miste" USB HDD når drevet av | Franco50 | Drivere og flyttbare medier | 2 | 8 desember 2007 18:18 |
| Ubuntu / Mac OS Hjelp? | slinin0 | Linux og alternative OS | 2 | 6 november 2007 00:59 |
| Thread Tools | |
| |