![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har ikke fundet nogen god installation vejledninger for Beryl. Jeg simpelthen ikke forstå, hvordan man får det på mit linux. der er så mange ord i de mange dårlige instillation programblade, at jeg ikke kender Kan nogen give et godt instillation guide for nogen, der er første dag bruger til ubuntu? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| BERYL er død. compfiz-fusion kan gennemføre ethvert aspekt af BERYL, at du ønsker.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| faktisk bery og compiz har tilsluttet, kan du installere compiz fra repositorys
et depot er en online-server støttes af konisk og ubuntu samfund den indeholder alle de deb pakker til de mest populære programmer, du kan få adgang til den via Synaptic pakke manager eller Tilføj / fjern programmer i ansøgningerne menu, skal du indstille den til viser alle tilgængelige programmer og ikke alle er installeret og derefter foretage en søgning for compiz, bør du se avancerede desktop påvirker download at det installeres automatisk, som sagde at installere programmer på linux var hårdt, fordi de er forkert! Mit system: Cewy's spekulerer macine
|