![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ubuntu, Fedora, Debian, eller SUSE? Hvilken en er bedst? Være så beskrivende i Deres svar som muligt. Tak! Alle synspunkter er velkomne. I gætte, hvad jeg vil sige, er der en er den bedste operativsystem samlet. Jeg har allerede Ubuntu og elsker det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du har virkelig brug for at være mere specifik i dit spørgsmål, men jeg vil forsøge at besvare så godt som jeg kan. I betragtning af, at du spørger, der er bedst mellem ubuntu og Debian antyder, at du er virkelig ikke, at fortrolig med Linux. Personligt har jeg brugt alle fire og her er min erfaring. debian: Et dårligt valg for en newbie. Selv ud af præference det er den bedste af de fire, er du nødt til at gøre en masse tweaking at få dit system som det passer dig. Det kan være en anstrengende opgave til linux nybegynder. SuSE: Selv om jeg nød det, jeg altid fundet det også system forbrugende for min smag. Fedora: Et godt valg og en af mine favoritter, men måske ikke så godt for en nybegynder. Ubuntu: Dette er den ene jeg har brugt mest. Det har det mangler, men det er en meget god mid-plan jorden for folk til at begynde at lære linux med. Det giver også den nemmeste måde at bruge din pc. Grundlæggende vil jeg anbefale dig ophold med Ubuntu.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ubuntu eller Fedora.
grundlæggende for mig koges ned til rpm eller debian da de to systemer er meget ens i everyway men pakkehåndteringssystem. Jeg valgte deb, fordi det bare virker meget renere og hurtigere så også, ubuntu Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ville ønske, det var så let! Blot sige som ebst er, men det afhænger af personlige præferencer.
F.eks jeg ikke virkelig gerne Ubuntu da det krævede en masse ekstra pakke installeres, før jeg kunne få min software til at køre. Fedora på den anden side ikke neeed til many.in comparisson. Jeg har lige prøvet dem og kontrolleres som var Bes tover tid. Mit system: Toshiba Satellite A200-28p
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Fedora 9 - Deling af internetforbindelse via LAN | lnickolej | Linux & Alternative OS | 0 | 1 juni 2009 03:35 |
| Min Fedora 10 samba filserver undlader at starte | jonkon2 | Linux & Alternative OS | 0 | 25. maj 2009 05:11 |
| Ikke i stand til at bruge ekstern USB-harddisk i Fedora 10 | HUCIEL | Linux & Alternative OS | 0 | 22. maj 2009 16:11 |
| Media Player til SUSE Linux med GNOME | sorarasoo | Linux & Alternative OS | 3 | 24 november 2008 08:11 |
| Ubuntu / Mac OS-hjælp? | slinin0 | Linux & Alternative OS | 2 | 6. nov 2007 00:59 |
| Thread Tools | |
| |