![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ubuntu, Fedora, Debian tai SUSE? Joista yksi on paras? Oltava kuvailevia vastauksenne kuin mahdollista. Kiitos! Kaikki mielipiteet ovat tervetulleita. Oletan, mikä tarkoittaa sitä, joista yksi on paras käyttöjärjestelmä yleistä. Minulla on jo Ubuntu ja rakastan sitä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ette todellakaan tarvitse olla täsmällisempi kysymyksessänne kuitenkin aion yrittää vastata niin hyvin kuin pystyn. Kun otetaan huomioon, että pyydätte mikä on paras välillä ubuntu ja debian insinuates, että olet todella ole se, että tuntee linux. Itse olen käyttänyt kaikki neljä ja tässä on minun kokemukseni. debian: Huono valinta on newbie. Vaikka pois mieluummin se on paras niistä neljästä, sinun pitää tehdä paljon säätämistä saada järjestelmä haluamallasi tavalla. Tämä voi olla rasittava tehtävä linux tulokas. Suse: Vaikka olen nauttinut se olen aina ollut liian järjestelmä kuluttaa oman mielemme mukaan. Fedora: Hyvä valinta ja yksi suosikkeihin mutta ehkä ole niin hyvä, aloittelija. Ubuntu: tämä on minun on käytetty eniten. Se on se puutteita, mutta se on erittäin hyvä puolivälissä tason perusteella, että ihmiset alkavat oppimisen linux. Se tarjoaa myös helpoin tapa käyttää tietokoneeseen. Periaatteessa suosittelen sinua pysymään Ubuntu.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ubuntu tai fedora.
periaatteessa minulle se kiehuu alas rpm tai debian, sillä nämä kaksi ovat hyvin samanlaisia everyway mutta pakettien hallintaan. i valitsi deb, koska se vain näyttää paljon puhtaampia ja nopeammin niin myös ubuntu My System: Cewy n ihme macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Toivon, että oli niin helppoa! Vain sanoa, jossa ebst on, mutta se riippuu henkilökohtaisten mieltymysten.
Esimerkiksi En todella Ubuntu koska se edellyttää paljon lisää paketteja asentaa ennen saisin minun ohjelmien suorittamisen. Fedora ja toisaalta ei neeed on many.in comparisson. Olen vain yrittänyt niitä ja tarkastetaan joka oli Bes tover aikaa. My System: Toshiba Satellite A200-28p
|