![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ubuntu, Fedora, Debian, eller SUSE? Hvilken er best? Være så beskrivende i svaret som mulig. Takk! Alle meninger er velkomne. Jeg antar det jeg mener å si hvilken som er det beste operativsystemet totalt. Jeg har allerede Ubuntu og elsker det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du trenger virkelig å være mer konkret i ditt spørsmål, men jeg skal prøve å svare så godt jeg kan. Gitt at du spør som er best mellom ubuntu og debian insinuates at du egentlig ikke så kjent med linux. Jeg personlig har brukt alle fire, og her er min erfaring. debian: Et dårlig valg for en nybegynner. Selv ut av preferanse er det beste av de fire, må du gjøre mye tilpasning for å få systemet ditt slik du ønsker det. Det kan være anstrengende oppgave til linux nykommer. Suse: Selv om jeg likte den jeg alltid funnet det for systemet bruker for min smak. Fedora: Et godt valg, og en av mine favoritter, men kanskje ikke så bra for en nybegynner. Ubuntu: dette er den jeg har brukt mest. Det har det er feil men det er en veldig god mid-nivå for folk å begynne å lære Linux med. Det tilbyr også den enkleste måten å bruke PCen. I utgangspunktet anbefaler jeg at du blir med Ubuntu.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ubuntu eller Fedora.
utgangspunktet for meg det koker ned til rpm eller Debian som de to systemene er svært like i everyway men pakken ledelse. Jeg valgte deb, fordi det bare virker mye renere og raskere så også, ubuntu Min System: Cewy er rart macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg skulle ønske det var så lett! Bare si hvor ebst er, men det avhenger av personlige preferanser.
For eksempel jeg ikke liker Ubuntu siden det kreves en masse ekstra pakken installeres før jeg kunne få min programvare for å kjøre. Fedora derimot ikke neeed å many.in comparisson. Jeg prøvde dem ut og kontrollert som var Bes tover tid. Min System: Toshiba Satellite a200-28P
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Fedora 9 - Deling av Internett-tilkobling via LAN | lnickolej | Linux og alternative OS | 0 | 1 juni 2009 03:35 |
| Min Fedora 10 samba Filserveren mislykkes å starte | jonkon2 | Linux og alternative OS | 0 | 25 mai 2009 05:11 |
| Ikke kunne bruke USB ekstern harddisk i Fedora 10 | HUCIEL | Linux og alternative OS | 0 | 22 mai 2009 16:11 |
| Medieavspiller for SUSE Linux med GNOME | sorarasoo | Linux og alternative OS | 3 | 24 nov 2008 08:11 |
| Ubuntu / Mac OS Hjelp? | slinin0 | Linux og alternative OS | 2 | 6 november 2007 00:59 |
| Thread Tools | |
| |