![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| for alle brugeren bruger Linux eller ønsker at prøve det jeg er her for at meddele Dem, at den nye ubuntu (hårdføre Heron 8.04) er ved at blive udgivet i april og det ser vældig lovende. det er en langsigtet støtte frigivelse, så bør det være utroligt stabile og prale af mange forbedringer over gutsy Gibbon såsom
hurtigere opstart og mere effektiv boot ny ansøgning biblioteker 3. part repositor nye ubuntu tema (hooooray) gui xorg konfiguration (prik bevis x) enkelt klik installere og bedre støtte til op til 10 skærme! # For dem, der dont kende hver frigivelsen af Ubuntu har en kode, navn, der er alfabetisk sekventiel f.eks edgy eft fiesty FAWN gutsy Gibbon hårdføre hejre # Også de frigiver antal (7,10, 8,04) er fordi ubuntu har et 6 måneders release cyklus betyder en ny udgivelse er tilgængelig hvert 5 måneder (meget bedre end Microsoft 6 år (7.10 = måned 10 2007 og 8,04 = måned 4 (april) 2008) Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ikke sikker på om den logik "langsigtet støtte frigivelse, så bør det være utrolig stabilt". Jeg kan synes, at det skulle være utrolig stabil, men jeg kan ikke se, hvordan de vil foretage de indledende frigive noget mere stabile end normale Ubuntu første udgivelser.
På den anden side, normal Ubuntu første udgivelser er stabile alligevel. Der er en stor indsats går i, at jeg er tilfreds med de fremskridt, de har foretaget på vegne af Open Source paradigme. Fra rumblings på Microsoft Jeg tror, der går for at være mor til alle retssager fra dem i løbet af de næste fem år, der strækker sig på præcis den måde, som SCO trop har, bevidst muddying den Intellectual Property farvande for at forsøge at undgå omfattende corporate optagelse. Bill Gates er den største helt af det tyvende århundrede, men det er ikke hans opfordring, Microsoft har aktionærer og grimme ansigt kapitalistisk virksomhed har for at vise sig. Mit system: Tim
|
|
| |||
| |||
| og dette er en langsigtet støtte frigivelse betyder, at det vil blive mere tiltrækkende for virksomheder, som det vil blive støttet i et par år, der for ubuntu gør de fleste af de forbedringer i denne udgave af stabilitet og fejlrettelser, ikke ser ud og programmer |
|
| |||
| |||
| Behøver jeg at completly geninstallere ubuntu at få denne version, eller er der en slags Opgraderingsindstillingen? |
|
| |||
| |||
| der er den samme slags opgradere sin ligesom at installere en opdatering |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Firefox lukker sig i Ubuntu Hardy | Rob1 | Linux & Alternative OS | 7 | 6. maj 2008 12:00 |
| Ubuntu Hardy Heron 8.04 LTS | Cew27 | Linux & Alternative OS | 9 | 28 april 2008 01:51 |
| Ny på ubuntu | MySlowQuietLife | Linux & Alternative OS | 7 | 27 februar 2008 00:50 |
| Ubuntu / Mac OS-hjælp? | slinin0 | Linux & Alternative OS | 2 | 6. nov 2007 00:59 |
| Thread Tools | |
| |