mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Ubuntu Hardy Heron

Reply

Thread Tools
Old 1 maart 2008, 05:39
Donor Groep

Default Ubuntu Hardy Heron

voor alle gebruikers met behulp van Linux of willen proberen ik ben hier om u te informeren dat de nieuwe Ubuntu (Hardy Heron 8.04) wordt vrijgegeven in april en het ziet er machtige veelbelovend. Het is een lange termijn steun vrijgeven zodat het moet worden ongelooflijk stabiele en bogen op vele verbeteringen Gutsy Gibbon zoals
sneller opstarten en efficiënter boot
nieuwe aanvraag bibliotheken
3rd party repositor
nieuwe ubuntu thema (hooooray)
gui xorg configuratie (bullet bewijs x)
enkele klik te installeren
en betere ondersteuning voor maximaal 10 monitoren!
# Voor wie dont know elke release van Ubuntu is een code naam die alfabetisch sequentiële bv
edgy inks
fiesty groenachtig
Gutsy Gibbon
Hardy Heron
# Ook deze release nummer (7,10, 8,04) zijn omdat Ubuntu heeft een 6 maand release-cyclus zin een nieuwe versie beschikbaar is om de 5 maanden (veel beter dan Microsoft 6 jaar
(7.10 = maand 10 2007 en 8,04 = maand 4 (april) 2008)

Mijn Systeem: Cewy het wonder macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Moederbord:
asus p5q deluxe
RAM Geheugen:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optische Drive (s):
3 ASUS DVD-schrijvers, lightscribe
Case / PSU:
armoursuite Lian-Li PC-P60
Koeling:
tuniq toren
Netwerk / Internet:
dubbele Gigabit LAN-poorten
Monitor (s):
24 "Dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 1 maart 2008, 06:10
Donor Groep

Ik ben niet zeker over de logica van de "lange termijn vrijkomen, zodat het moet worden ongelooflijk stabiel". Ik denk dat het moet ongelooflijk stabiel, maar ik kan niet zien hoe ze de eerste release een stabieler dan normale Ubuntu eerste releases.

Aan de andere kant, normaal Ubuntu eerste releases zijn stabiel anyway. Er is een hoop werk gaat in dat, ik ben blij met de vooruitgang die zij heeft uitgevoerd in opdracht van de Open Source paradigma.

Van de rumblings bij Microsoft Ik denk dat er gebeurt als de moeder van alle rechtszaken van hen ergens in de komende vijf jaar, die zal strekken op precies de manier waarop de SCO pak heeft opzettelijk muddying de Intellectuele Eigendom wateren om te proberen te voorkomen dat grootschalige bedrijven opname. Bill Gates is de grootste held van de twintigste eeuw, maar het is niet zijn oproep, heeft Microsoft de aandeelhouders en het lelijke gezicht van de kapitalistische onderneming heeft om aan te tonen zelf.

Mijn Systeem: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Moederbord:
Asus A8N-VM CSM
RAM Geheugen:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512MB
Sound Card:
Cherry RS 6000 m toetsenbord
Hard Drive (s):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s te houden
Optische Drive (s):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA flat panel
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (fluxbox)
Old 1 maart 2008, 07:17
Donor Groep

en dit is een lange termijn steun release zin dat het zal meer een beroep op bedrijven als het wordt ondersteund voor een paar jaar komen er voor Ubuntu leveren het merendeel van de verbeteringen van deze uitgave op de stabiliteit en bug fixes, en niet kijkt en programma's
Old 4 maart 2008, 18:28
Lid Fractie

Moet ik volledig opnieuw ubuntu om deze versie, of is er een soort van upgrade-optie?
Old 5 maart 2008, 01:12
Donor Groep

er is een zelfde soort upgrade zijn net als het installeren van een update

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.