![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| voor alle gebruikers met behulp van Linux of willen proberen ik ben hier om u te informeren dat de nieuwe Ubuntu (Hardy Heron 8.04) wordt vrijgegeven in april en het ziet er machtige veelbelovend. Het is een lange termijn steun vrijgeven zodat het moet worden ongelooflijk stabiele en bogen op vele verbeteringen Gutsy Gibbon zoals
sneller opstarten en efficiënter boot nieuwe aanvraag bibliotheken 3rd party repositor nieuwe ubuntu thema (hooooray) gui xorg configuratie (bullet bewijs x) enkele klik te installeren en betere ondersteuning voor maximaal 10 monitoren! # Voor wie dont know elke release van Ubuntu is een code naam die alfabetisch sequentiële bv edgy inks fiesty groenachtig Gutsy Gibbon Hardy Heron # Ook deze release nummer (7,10, 8,04) zijn omdat Ubuntu heeft een 6 maand release-cyclus zin een nieuwe versie beschikbaar is om de 5 maanden (veel beter dan Microsoft 6 jaar (7.10 = maand 10 2007 en 8,04 = maand 4 (april) 2008) Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben niet zeker over de logica van de "lange termijn vrijkomen, zodat het moet worden ongelooflijk stabiel". Ik denk dat het moet ongelooflijk stabiel, maar ik kan niet zien hoe ze de eerste release een stabieler dan normale Ubuntu eerste releases.
Aan de andere kant, normaal Ubuntu eerste releases zijn stabiel anyway. Er is een hoop werk gaat in dat, ik ben blij met de vooruitgang die zij heeft uitgevoerd in opdracht van de Open Source paradigma. Van de rumblings bij Microsoft Ik denk dat er gebeurt als de moeder van alle rechtszaken van hen ergens in de komende vijf jaar, die zal strekken op precies de manier waarop de SCO pak heeft opzettelijk muddying de Intellectuele Eigendom wateren om te proberen te voorkomen dat grootschalige bedrijven opname. Bill Gates is de grootste held van de twintigste eeuw, maar het is niet zijn oproep, heeft Microsoft de aandeelhouders en het lelijke gezicht van de kapitalistische onderneming heeft om aan te tonen zelf. Mijn Systeem: Tim
|
|
| |||
| |||
| en dit is een lange termijn steun release zin dat het zal meer een beroep op bedrijven als het wordt ondersteund voor een paar jaar komen er voor Ubuntu leveren het merendeel van de verbeteringen van deze uitgave op de stabiliteit en bug fixes, en niet kijkt en programma's |
|
| |||
| |||
| Moet ik volledig opnieuw ubuntu om deze versie, of is er een soort van upgrade-optie? |
|
| |||
| |||
| er is een zelfde soort upgrade zijn net als het installeren van een update |