vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Ubuntu Hardy Heron 8.04 LTS

Reply

Thread Tools
Old 24 huhtikuu 2008, 14:06
Rahoittajien ryhmän

Default Ubuntu Hardy Heron 8.04 LTS

se on julkaistu!
mitään järkeä lataat sen kuitenkin, koska palvelin on valutettu nyt johtuen kaikki lataukset
Ubuntu 8.04 LTS tuo sinulle viimeisimmät ja suurin GNOME 2.22.1 on paljon uusia ominaisuuksia ja parannuksia, kuten uusi versio, [WWW] Nautilus file manager, joka käyttää nopeampi ja luotettavampi GVFS backend ja näyttää luettelon mahdollisista toimista sen lisääminen irrotettavia, kansainvälisen kello applet, jotka voivat osoittaa, aikaa ja säätietoja useiden paikoissa ympäri maailmaa, uusi Seahorse keyring johtaja ja Google-kalenteri tukee vuonna Evolution.

Linux-ytimen 2.6.24

Tämä julkaisu sisältää 2.6.24-16.30 ydin perustuu 2.6.24.3. Tämä tuo merkittäviä parannuksia ja korjauksia, jotka on yhdistetty viime kuukausina osaksi keskeinen ydin, kuten:

*

dynticks tukea amd64, jolloin samat valtuudet säästöjä jo saatavilla 32-bittisissä järjestelmissä on 64-bittinen läppäreissä ja työpöydät
*

että "Completely Fair Scheduler", uuden prosessin scheduler esitteli Linux 2.6.23 että parantaa interaktiivisella suorituskykyä.

PolicyKit

PolicyKit mahdollistaa hienorakeinen valvoa käyttäjän oikeudet ja parantaa käytettävyyttä ja turvallisuutta, sallimalla hallinnolliset sovellukset suoritetaan kuin normaali käyttäjä ja saada ylimääräisiä etuoikeuksia dynaamisesti vain etuoikeutettu operaatioiden sijaan vaatia koko sovelluksen käynnistymään root.

Ubuntu 8.04 ominaisuuksia PolicyKit yhdentyminen "Verkko", "käyttäjät ja ryhmät", "palvelut" ja "Kellonaika ja päivämäärä" työkalut Järjestelmäasetukset / Hallinto-valikkoon ja paneelin kello applet luvanantoperusteita, sekä gnome-mount ja HAL varten hienorakeinen käytön valvontaa, laitteiden ja virrankulutusta. Kaikki etuoikeudet voidaan konfiguroida käyttäen System / Administration / Valtuutukset rajapinta, joka itse käyttää PolicyKit hyväksymisedellytykset muutokset.

PulseAudio

Tämä julkaisu tulee esiasennettuna kanssa PulseAudio ääni-palvelin, jonka avulla on mahdollista sekoittaa ääntä useita hakemuksia yhdessä, antaa äänen yksittäisten hakemusten erityisiä äänikortit, säädä äänenvoimakkuuden tasot kunkin yksittäisen hakemuksen, ja suorittaa kehittyneitä operaatioita ääniraitaa kuten siirtämään äänen toiseen tietokoneeseen tai muuttamatta näyte tiedostomuodot ja kanava laskee.
Xorg 7.3

Uusimman version, X Window System, Xorg 7.3, säädetään, joissa painotetaan paremmin autoconfiguration on minimaalinen configuration file.

Tämä julkaisu tuo uuden näytön resoluutio apuohjelma, jonka avulla käyttäjät dynaamisesti määrittää päätöslauselman virkistystaajuutta, ja kierto toisen valvoa. Tämä on erityisen kätevästi kannettavan tietokoneen käyttäjille, että yhteyden projektori tai ulkoiseen näyttöön.

gnome-näyttö-properties.png
Uusi ohjelmisto Functions
Firefox 3 Beta 5

Firefox 3 Beta 5 on oletusselain, joka tuo paljon parempaa integroitumista myös GTK muodossa painikkeet Web-sivuja, syntyperäinen GTK tulostaa valintaikkunassa tiedosto chooser dialogs Kuvansiirtäjän ennakot, ja kuvake theming joka vastaa työpöytäympäristö.

Brasero

The Brasero CD / DVD-levyjen poltto-sovellus, joka täydentää CD / DVD-levyjen poltto-toimintoja Nautilus ja korvaa kiemurteleva audio-CD-levyjen polttamiseen apuohjelma on asennettu oletuksena.

brasero.png
Lähetetty

GTK versio suositusta Lähetetty BitTorrent asiakas tulee esiasennettu Ubuntu 8.04 LTS, joka korvaa Gnome BitTorrent downloader.

siirtoverkonhaltijat gtk.png
Maailmankello Applet

Integrointi toimintoja intlclock applet, GNOME-paneeli kello tämän julkaisun voi näyttää aika ja sää useissa paikoissa.

Vinagre

Uusi Vinagre Remote Desktop (VNC) asiakkaan on asennettu oletusarvoisesti, joka korvaa xvnc4viewer.

Vinagre avulla käyttäjä voi katsella useita koneita samanaikaisesti, voi automaattisesti havaita palvelimilta verkon ilman manuaalista määrittämistä (via Avahi), ja voit seurata äskettäin käytetty ja suosikki yhteyksiä.
Mutkaton Firewall

The Ubuntu 8.04 LTS release sisältää ufw (mutkaton palomuuri), uusi vastaanottavan-pohjainen palomuuri hakemus configurable alkaen komentoriviltä, jonka tarkoituksena on tehdä hallinnosta palomuuri helpompaa loppukäyttäjille, kun ei saa sitä, verkon vastuuhenkilöille.
Totem

The Totem elokuva pelaaja on nyt YouTube-plugin, jonka avulla on mahdollista etsiä ja pelata YouTube-videoita suoraan paikallisen haku Plugin etsimistä videotiedostot kautta Tracker, ja DVB tukea, jonka avulla voit katsella digitaalista TV-lähetyksiä.
Inkscape

Inkscape 0,46, joka on saatavilla ainoastaan Universe repository on merkittävä päivitys, joka tuo natiivi PDF tukea, joka tarjoaa helpon, avoimen lähdekoodin ratkaisu muokkaatko teksti ja grafiikka PDF-asiakirjoja. Käyttäjät arvostavat voivat laatia lentolehtisiä, julisteita ja muita asiakirjoja, tallentaa ne PDF (tai natiiville. Svg) in inkscape, ja lähettää ne tulostaa osta tulostettaessa ilman poistumatta Ubuntu tai lastattaessa oma työkalu.
Uusia ja parannettuja Support
ActiveDirectory yhdentyminen

Samoin Avaa saatavilla Universe repository mahdollistaa saumaton integroituminen Ubuntu on Active Directory-verkkoon. Käyttäjät voivat käyttää AD valtakirjojen kirjautua onto Ubuntu-koneet ja käyttää mitä tahansa kerberized palveluista on Ubuntu-palvelimeen.
iscsi tukea

iscsi alullepanija on täysin integroitu ytimen, jolloin Ubuntu liittää iscsi tavoitteita lohko laitteessa. iscsi on saatavilla Ubuntun Server installer jos iscsi = true siirtyy ytimen komentorivillä alussa asennusta.
Memory Protection

Lisäehtoja tarkastuksia on lisätty niin, että / dev / muisti ja / dev / kmem voidaan käyttää vain pääsy laitteen muistiin. Nämä muutokset auttavat puolustamaan vastaan rootkit-ja muita haittaohjelmia.

Alempi 64K järjestelmän muisti ei enää addressable oletuksena. Tämä auttaa puolustaa vastaan haitallisen koodin, joka yrittää houkutella ytimen vikojen osaksi suojausheikkoutta.

Sovellukset koottu kuin kanta itsenäiset Executables (PIE) ovat nyt muistiin odottamattomia paikoissa, mikä tekee siitä vaikeampaa suojausheikkoutta voidaan hyödyntää.
SELinuxin Support

Lisäksi tukea AppArmor, Ubuntu 8.04 LTS nyt kuuluu tuki turvallisuuden tehostettu Linux (SELinux). Järjestelmän turvallisuus, erityisesti korkea-vakuutus markkinoilla, voidaan antaa käyttäen SELinuxin - ytimen ominaisuus mahdollistaa hienorakeinen pakollinen access control (eli tyypin täytäntöönpanon rooli perustuva lupa). SELinux on saatavilla maailmankaikkeuden kuvaustietokanta ja voidaan asentaa kautta "selinux" paketti.
umenu

WinFOSS ja Windows open source-ohjelmisto on korvattu umenu, yksinkertainen kantoraketti, jonka avulla käyttäjä asentaa Ubuntu Windows käyttäen Wubi, asenna Ubuntu on osio ilman tekemään CD-ROM-levyn ensimmäinen Käynnistyslaitteen, ja saada lisää tietoja Ubuntu on www.ubuntu.com verkkosivuilla.

Virtualisointi

KVM on nyt täysin, vaihtoehto virtualisointia ja libvirt ja Virt-manager on myös integroitu Ubuntu, jonka avulla on helppo asiakkaiden luomista ja hallintasivu virtuaalisten koneiden pois pakkauksesta. Virt-manager voidaan hallinnoida vieraille on etäpalvelimelle.

Ydin sisältää myös virtio, mikä parantaa I / O-suorituskykyä asiakkaille.
Wubi

Kyseessä on uusi asennus vaihtoehto Windows-käyttäjille. Wubi avulla käyttäjät voivat asentaa ja poistaa Ubuntu kuten mitä tahansa Windows-sovellus. Se ei edellytä erillisen osion, eikä se vaikuta olemassa oleviin käynnistyslataimen, mutta käyttäjät voivat kokea dual-boot setup lähes identtinen täydellinen asennus. Wubi toimii fyysinen CD tai stand-alone-tilassa, lataamalla sopiva ISO asennettavaksi. Se löytyy juureen CD kuin Wubi.exe. Täydellinen asennuksen erillinen osio on edelleen suositeltavaa, mutta Wubi on erinomainen tapa yrittää Ubuntu vielä muutamaksi päiväksi ja viikkoa ennen sitomiselle omistettu levy resursseja.

Asennus

Tiedostojärjestelmät ovat nyt asennettu kanssa relatime mount vaihtoehto oletusarvoisesti, parantaa suorituskykyä. Lisätietoja tästä ominaisuudesta on saatavilla osoitteessa kerneltrap.org.
LTSP

Varaedustaja CD tarjoaa nyt nopea vaihtoehto asentaa LTSP Terminal Server. Voit lukea lisää tästä ominaisuus https: / / help.ubuntu.com / yhteisö / Ub...SPQuickInstall.
Ladata

Get it, kun se on kuuma. Käy lataussivulla saada Ubuntu 8.04 LTS nyt tai ks. luettelo muista tapoja saada Ubuntu.

My System: Cewy n ihme macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Emolevy:
Asus p5q deluxe
RAM-muisti:
4 keikka OCZ 1066mhz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
750 keikka Seagate, 32meg välimuisti
Optinen asema (t):
3 asus dvd kirjailijoita, LightScribe
Asia / PSU:
Lian-Li armoursuite pc-P60
Jäähdytys:
tuniq torni
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porttia
Monitor (t):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail näköala 64 | ubuntu / Arch Linux
Old 25 huhtikuu 2008, 07:07
Rahoittajien ryhmän

Linkki olisi tehnyt!

http://www.ubuntu.com/news/ubuntu-8.04-lts-desktop

Old 25 huhtikuu 2008, 09:09
Rahoittajien ryhmän

Olen pahoillani epämukavuuksia i on saattanut aiheuttaa sinulle minun yli informatiivinen post ota huomioon suruni
Old 25 huhtikuu 2008, 09:09
Rahoittajien ryhmän

Old 25 huhtikuu 2008, 12:25
Jäsen

Ongelma on. Oma nVidia kuljettajan doesnt toimi sen kanssa. En tiedä miksi, se toimi Ubuntu 7.10, mutta ei 8
Old 26 huhtikuu 2008, 15:39
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by Mike0001 View Post
Quote:
Originally Posted by Cew27 View Post
Olen pahoillani epämukavuuksia i on saattanut aiheuttaa sinulle minun yli informatiivinen post ota huomioon suruni
Se on itse asiassa varsin hyvä meidän SEO saada tietoja toistuvasti tänne

Olen vain lataamalla sen nyt. Olen aivan kuten Ubuntu tällä hetkellä. Näemme, miten saan kanssa asentamalla sen läppäriin.

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 27 huhtikuu 2008, 01:59
Rahoittajien ryhmän

Olen juuri asentanut minttu on kannettava: D se toimii: D i tarvitse uudelleen asentaa ikkunat ennen kuin esitin hardy minun työpöydällesi ikkunat antoi minulle 15 bsod: n ja kieltäytyi boot
Old 27 huhtikuu 2008, 13:11
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Cew27 View Post
Olen juuri asentanut minttu on kannettava: D se toimii: D i tarvitse uudelleen asentaa ikkunat ennen kuin esitin hardy minun työpöydällesi ikkunat antoi minulle 15 bsod: n ja kieltäytyi boot
Hanki windoze versio grub vakuutus!

Old 27 huhtikuu 2008, 15:15
Rahoittajien ryhmän

mitä tarkoitat mike? käyttää Windows käynnistyslatain bcd?
Old 28 huhtikuu 2008, 01:51
Rahoittajien ryhmän

Voit ladata version grub että alkaa windoze Käynnistä-valikosta, niin että jos et tarvitse korjata windoze ja voit menettää linux grub voit edelleen käyttää linux. Voit laittaa merkintää koskevat windoze Käynnistä-valikosta Käynnistä linux grub-valikko ja yksi linux Käynnistä-valikosta tietenkin sinut takaisin siihen windoze yksi.

Etsi grub4dos:

https: / / sourceforge.net/projects/grub4dos

Uskokaa minua, ennemmin tai myöhemmin joko linux tai windoze poistaa muiden ellet tee tätä!!

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Firefox Päätöskurssi itse Ubuntu Hardy Rob1 Linux & Alternative OS 7 6. toukokuuta 2008 12:00
Ubuntu hardy Heron Cew27 Linux & Alternative OS 4 5th Mar 2008 01:12
Uusi ubuntu MySlowQuietLife Linux & Alternative OS 7 27th Feb 2008 00:50
Ubuntu / Mac Os Help? slinin0 Linux & Alternative OS 2 6. marraskuu 2007 00:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.