![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hyvin Olen asentanut ubuntu ja olen ongelmia, i cant näyttävät saada se asettaa oikea päätöslauselma se on asetettu 1024 x 784 tai jotain, että kun haluan 1280 x 800 im varma, että minun kannettava tietokone voi näyttää tätä i oli käynnissä ikkunat tästä päätöslauselmasta, i am käyttäen on-board Intel grafiikka kiihdytin
| |||
| |||
| Hassu! Sama kuin omani! OpenSUSE on järjestetty paremmin kerätä yhteen asetukset näin! http://absolutebeginner.wordpress.co...ubuntu-debian/ Kokeile mahdollistaa root kirjautumistunnuksesi, jotta voit oja sudo, opit käyttämään google paljon!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| miksi oja sude i thaught se oli siellä oma suoja |
|
| |||
| |||
| Se ei oikeastaan suojella sinua, kun käytät Sudo annat oman salasanan. Kunnollinen pääkäyttäjän oikeudet edellyttäisi ROOT salasana. Sinun olisi edelleen normaalisti sisäänkirjoittautumissivuksesi tiliisi, mutta sitten huolto voit antaa SU-komento, jonka jälkeen ROOT salasana, ja sitten sinulla on ylläpitäjän komento-ikkunassa. Vaihtoehtoisesti aloittaa toisen graafinen istunnon admin pääsy. Loppujen lopuksi, olet opettelu tullut admin eikä tehdä asioita Ubuntun tapa!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Quote:
Section "Screen" Identifier "Default Screen" Device "Intel Corporation Mobile 945GM/GMS, 943/940GML Express Integrated Graphics Controller" Monitor "Generic Monitor" DefaultDepth 24 Subsection "Display" Modes "1280x800" EndSubSection EndSection Kokeile muokkaamalla tämän sinunkin: sudo Kate / etc/X11/xorg.conf ja muuttaa DefaultDepth ja Modes rivit perässä. Vuonna Gnome Voisin muutos 1280 x 800 kautta System Preferences, Näytön resoluutio vaikka. On samanlainen mekanismi KDE.
|
| |||
| |||
| i voidaan asettaa se, kun eletään minun laptop mutta kytkimet takaisin kun eletään ulkoiseen näyttöön |
|
| |||
| |||
| Quote:
Löysin tämän, hän ei tiedä, jos se auttaa: http://ozlabs.org/ ~ jk / docs / mergefb / Lisäksi saat paljon Mittarilukema alkaen Ubuntu foorumeilla kuin tässä: http://ubuntuforums.org/index.php
|
| |||
| |||
| Miksi haluaisit kertoa newbie poistaa sudo? Anna hänelle mahdollisuus oppia jotain ensimmäisenä. |
|
| |||
| |||
| Koska paljon distros eivät luottaa sudo mutta käyttävät su tai root login.
|
| |||
| |||
| Valitse Järjestelmä> Asetukset> Näytön resoluutio sitten valita näytön res. |