![]() |
|
| |||
| |||
| ok, så jeg har netop besluttet at gøre springet fra XP til Ubuntu Linux. im prøver at køre et program kaldet nwisdraper at køre mit WLAN men jeg cant få min trådløse føreren til at arbejde. Jeg har forsøgt at få dette til omkring 4 dage nu og få til at være en smerte. im virkelig ikke en stor fan af vinduerne, og jeg vil gerne blive hos linux men im lige så frustrerede i øjeblikket. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tager det, du bruger fabrikanterne linux driver?
| |||
| |||
| godt, hvad ndiswrapper er formoder at gøre, er at gøre Windows-driver forenelig med linux ... hvis im forståelse min forskning korrekt. men im nye, så jeg kunne meget vel være helt off base. |
|
| |||
| |||
| Hvad er producenten af dit NIC kortet? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Er det muligt at køre et freeware OS gerne linux ubuntu med vista | buckweed90 | Linux & Alternative OS | 5 | 4 december 2008 05:51 |
| HP DV9720ea Linux / Ubuntu Drivere | Hybr! D | Linux & Alternative OS | 7 | 12 oktober 2008 16:13 |
| Linux Ubuntu og hurtigere | phil66 | Linux & Alternative OS | 8 | 5 april 2008 12:52 |
| Linux Ubuntu problemer | ashaiba | Linux & Alternative OS | 10 | 3 april 2008 10:34 |
| Linux Ubuntu på Mac, Mac OS X er væk? | ashaiba | Linux & Alternative OS | 8 | 4 marts 2008 09:30 |
| Thread Tools | |
| |