![]() |
|
| |||
| |||
| ok så jeg har nettopp besluttet å gjøre spranget fra xp til ubuntu linux. im prøver å kjøre et program kalt nwisdraper å kjøre min WLAN men jeg skrånende få min trådløse driveren til å fungere. Jeg har blitt prøver å få dette i ca 4 dager nå, og får å være en smerte. im egentlig ikke en stor fan av vinduer og jeg vil gjerne bli med linux men im så frustrert for tiden. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tar det du bruker produsentene linux driveren?
| |||
| |||
| vel hva ndiswrapper er anta å gjøre er å gjøre Windows-driveren er kompatibel med linux ... hvis im forståelse min forskning riktig. men im ny så jeg kunne godt være fullstendig utenfor basen. |
|
| |||
| |||
| Hva er produsenten av NIC kortet? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Er det mulig å kjøre en gratis OS som linux ubuntu med vista | buckweed90 | Linux og alternative OS | 5 | 4 desember 2008 05:51 |
| HP DV9720ea Linux / Ubuntu Drivere | Hybr! D | Linux og alternative OS | 7 | 12 oktober 2008 16:13 |
| Linux Ubuntu og raskere | phil66 | Linux og alternative OS | 8 | 5 april 2008 12:52 |
| Linux Ubuntu problemer | ashaiba | Linux og alternative OS | 10 | 3 april 2008 10:34 |
| Linux Ubuntu på Mac, Mac OS X er borte? | ashaiba | Linux og alternative OS | 8 | 4 mars 2008 09:30 |
| Thread Tools | |
| |