vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Ubuntu on lastaus mutta sisäänkirjoittautumissivuksesi näyttö ei lastaus

Reply

Thread Tools
Old 6 kesäkuu 2009, 19:12
Uusi Jäsen

Default Ubuntu on lastaus mutta sisäänkirjoittautumissivuksesi näyttö ei lastaus

Olen asentanut Ubuntu 8.10 nimellä My Perusjäämä OS ja Windows XP toissijaisiksi OS.
Valitaan Ubuntu alkaen käynnistyslataimen valikon sen tulee tyhjä ruutu jälkeen näyttämällä Ubuntu lastaus-näyttö. Sen ei pyydä käyttäjätunnus ja salasana. Kohdistin näkyy on tyhjä näyttö ja aktiivinen. Olen yrittänyt ctrl + alt + f2.I kirjautuneena on kirjoittanut startx.But se näkyy virheitä, kuten alla.

Fatal server error:
Server on jo aktiivinen näyttö 0
Jos tämä on palvelin ei ole enää käynnissä, poista / tmp / .xo-lukitus ja käynnistää uudelleen.

Virheellinen MIT-MAGIC-Cookie-1 keygiving ylöspäin.
xinit: Resource tilapäisesti unavailable (virhe no11): pystynyt muodostamaan X Server

xinit: ei tällaista prosessia (virhe NO3): palvelinvirhe

Ole hyvä ja auta mitä olen ma uusi käyttäjä ubuntu.Thanks.: Rukoilla:
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Loading XP jumiutuu jopa SafeMode ei käyttäjätunnus / pwd kentät yrittää 2 sisäänkirjoittautumissivuksesi JoJo Windows-käyttöjärjestelmät 1 10th Jun 2009 04:52
Ubuntu - Ei Login Screen Ohje Muhannad Linux & Alternative OS 0 9th Jun 2009 19:44
Ei voi saada viime ikkunat lastaus näytön OHJE! nukelemon General Software Chat 7 27. lokakuu 2008 05:55
Screen kääntämällä vihreä kun lataa PC-peli opnight Graphics Cards & Näytöt 6 16th Aug 2008 09:11
Musta ruutu lastauksen jälkeen Zen2007 Windows-käyttöjärjestelmät 8 22. Huhtikuu 2008 16:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.