mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux og alternative OS

Register

Ubuntu lastes men påloggingsskjermbildet ikke lasting

Reply

Thread Tools
Old 6 juni 2009, 19:12
New Member Group

Default Ubuntu lastes men påloggingsskjermbildet ikke lasting

Jeg installerte Ubuntu 8.10 som mitt primære OS og Windows XP som Sekundær OS.
På velge Ubuntu fra oppstartslastingen menyen sin gå til en tom skjerm etter viser Ubuntu loading skjerm. Det er ikke spør etter brukernavn og passord. Markøren vises på den tomme skjermen og aktiv. Jeg har forsøkt CTRL + ALT + f2.I logget på skrevet startx.But den viser feil som nedenfor.

Fatal feil på serveren:
Server allerede er aktiv for visning 0
Hvis dette er serveren er ikke lenger ved å fjerne / tmp / .xo-lås og starte på nytt.

Ugyldig MIT-MAGIC-COOKIE-1 keygiving opp.
xinit: Resource midlertidig utilgjengelig (feil no11): Kan ikke koble til X Server

xinit: ingen slik prosess (feil NO3): serverfeil

Vennligst hjelp hva gjør jeg ma ny bruker av ubuntu.Thanks.: Be:
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Loading XP fryser selv safemode ikke brukernavn / pwd felt prøve 2 login Jojo Windows-operativsystemer 1 10 juni 2009 04:52
Ubuntu - Nei påloggingsskjermbildet Hjelp muhannad Linux og alternative OS 0 9 juni 2009 19:44
Kan ikke komme forbi vinduene loading skjerm HJELP! nukelemon General Software Chat 7 27 oktober 2008 05:55
Skjermen bli grønne ved lasting en PC spill opnight Kabinetter & Skjermer 6 16 august 2008 09:11
Svart skjerm etter lasting Zen2007 Windows-operativsystemer 8 22 april 2008 16:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.