mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternativa OS

Register

Ubuntu laddas men inloggningsskärm inte lastning

Reply

Thread Tools
Old 6 juni 2009, 19:12
New Member Group

Default Ubuntu laddas men inloggningsskärm inte lastning

Jag installerade Ubuntu 8.10 som mitt primära OS och Windows XP som sekundära OS.
På välja Ubuntu från starthanteraren menyn dess att en blank skärm efter visning Ubuntu lastning skärmen. Dess inte ber om användarnamn och lösenord. Markören visas på tom skärm och aktiva. Jag har försökt ctrl + alt + f2.I inloggad på maskinskrivna startx.But det visar fel såsom nedan.

Fatal server error:
Servern är redan aktiva på displayen 0
Om detta är servern är inte längre, ta bort / tmp / .xo-lås och börja igen.

Invalid MIT-MAGIC-COOKIE-1 keygiving upp.
xinit: Resurs för tillfället inte tillgänglig (fel no11): Det går inte att ansluta till X Server

xinit: Någon sådan process (fel NO3): serverfel

Hjälp vad gör jag ma nya användare av ubuntu.Thanks.: Be:
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Laddar XP fryser även safemode inget användarnamn / pwd områden att försöka 2 inloggning Jojo Windows-operativsystem 1 10 juni 2009 04:52
Ubuntu - Nej Login Screen Hjälp muhannad Linux & Alternativa OS 0 9 juni 2009 19:44
Det går inte att komma förbi fönstren lastning skärmen HJÄLP! nukelemon General Software Chat 7 27 oktober 2008 05:55
Screen gröna vid lastning ett PC-spel opnight Grafikkort & Skärmar 6 16 august 2008 09:11
Svart skärm efter lastning Zen2007 Windows-operativsystem 8 22 april 2008 16:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.