![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en ny iMac G5 og var i øjeblikket kører Mac OS 10.4 Tiger. Være dumt jeg sandsynligvis udryddede Mac OS og bare have ubuntu og den trådløse mus eller tastatur virker ikke. Jeg går i stå på logonskærmen med frosne pointer, ville placere en Leopard OS install disk ret før den starter op, vil opgradere alligevel slippe af med ubuntu OS og installere leopard? Ville jeg nødt til at slette de partitioner? |
|
| |||
| |||
| Installationsprogrammet til Mac OS X Leopard skulle have en mulighed som "ren installation" eller "Complete Installer 'til helt rene harddisken og installere sig selv over alle eksisterende OS. Af den måde, jeg bruger Ubuntu og ikke har haft problemer med den. Jeg vil ikke anspore dig på at bruge det, hvis du har problemer, men jeg gætter fejlen ligger et sted med dig. Ubuntu 7.10 kommer med glimrende hardware-understøttelse, og der er ingen grund til, at det bør fastfrysning af en helt ny Mac-computer. |
|
| |||
| |||
| Ashubetta ... Du kunne have frased, at en lille smule bedre ..... Men tilbage til Mac. Dette er en tråd om ubuntu forum om den trådløse mus fra Apple http://ubuntuforums.org/showthread.p...wireless + mus Fejlen er ikke dit, allthough Ubuntu har glimrende hardware-understøttelse Apple altid har været anderledes. Det problem, du har nu, er at du bliver nødt til at tilslutte en "normal" mac tastatur til at gøre nessecary ændringer. Problemet synes at være i din bluetooth. Ellers kan starte op fra Ubuntu cd og se om det korrekt registrerer dit tastatur, hvis det er tilfældet, gør en geninstallation. Hope this helps, Tom |