![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on uusi iMac G5 ja oli käynnissä Mac OS 10.4 Tiger. Ovat typerä luultavasti nujerra Mac OS ja juuri ubuntu ja langaton hiiri tai näppäimistö ei toimi. Olen juuttunut klo kirjautumisprosessi näytön Jäädytettyjen osoitinta olisi saattamisesta leopard os asentaa levylle, ennen kuin se käynnistyy, tulee päivittää joka tapauksessa päästä eroon ubuntu os ja asentaa leopard? Olisiko minun täytyy poistaa osioita? |
|
| |||
| |||
| Asennin Mac OS X Leopard on vaihtoehto, kuten "Clean Install" tai "Täydellinen Asenna" täysin puhdas kovalevyltä ja asentaa itse kaikkia nykyisiä OS. Muuten, käytän Ubuntu ja ei ole ollut ongelmia sen kanssa. En aio ajaa teitä käyttämään sitä, jos on ongelmia, mutta uskon, että vika on jossain teidän kanssanne. Ubuntu 7.10 tulee erinomainen laitteisto tukea, eikä ole mitään syytä, miksi se pitäisi jäädyttää täysin uusi Mac-tietokone. |
|
| |||
| |||
| Ashubetta ... Et olisi voinut frased että hieman paremmin ..... Mutta takaisin Mac. Tämä on säiettä koskevan ubuntu foorumi noin langattoman hiiren omena http://ubuntuforums.org/showthread.p...wireless + hiiri Vika ei ole sinun, allthough Ubuntu on erinomaiset laitteistotuki Apple allways on erilainen. Ongelma, johon nyt on, että sinun täytyy kytkeä "normaalia" mac näppäimistö tehdä nessecary muutoksia. Ongelmana näyttää olevan Bluetooth. Muuten käynnistää Ubuntun cd ja katso jos se oikein tunnistaa näppäimistön, jos näin tehdä uudelleenasentamisen. Hope this helps, Tom |