mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Ubuntu / Mac OS Help?

Reply

Thread Tools
Old 26 okt 2007, 03:40
Nieuw Lid Fractie

Ik heb een nieuwe iMac G5 en is momenteel met Mac OS 10.4 Tiger. Omdat ik stom waarschijnlijk weggevaagd Mac OS en gewoon ubuntu en de draadloze muis of het toetsenbord werkt niet. Ik kom niet op het scherm inloggen met bevroren aanwijzer, zou het plaatsen van een luipaard os installeren schijf recht voordat deze wordt gestart, gaan upgraden toch, get rid of ubuntu os en installeren leopard? Zou ik de partities te verwijderen?
Old 5 november 2007, 10:42
Nieuw Lid Fractie

Het installatieprogramma voor Mac OS X Leopard moet een optie als' schone installatie 'of' Complete Install 'om volledig schoon uw harde schijf en installeer zelf over een bestaande OS. By the way, ik gebruik Ubuntu en hebben geen problemen mee. Ik zal niet prikkelen u op om het te gebruiken als je problemen hebt, maar ik denk dat de schuld ergens met je mee. Ubuntu 7.10 wordt geleverd met uitstekende hardware ondersteuning en er is geen reden waarom het zou moeten bevriezen op een gloednieuwe Mac computer.
Old 6 november 2007, 00:59
Lid Fractie

Ashubetta ... U zou kunnen hebben frased dat een beetje beter .....

Maar terug naar de Mac.

Dit is een thread op het ubuntu forum over de draadloze muis van Apple

http://ubuntuforums.org/showthread.p...wireless + muis

De fout is niet de jouwe, Hoewel Ubuntu heeft uitstekende hardware-ondersteuning van Apple is altijd anders.

Het probleem dat u nu hebt is dat je zal moeten aansluiten van een "normale" mac toetsenbord om de benodigde veranderingen. Het probleem lijkt te zijn binnen uw bluetooth.

Anders, opstarten vanaf de Ubuntu CD en zien of het correct detecteert uw toetsenbord, zo ja, doen opnieuw.

Hoop dat dit helpt, Tom
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.