![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har forsøgt at tale mig til læring Ubuntu så jeg regnede jeg vil bestille en disk til prod mig sammen. Hvem kan modstå en ny cd? ![]() Jeg fik den disk og 4 stickers dag. I guess I'm formodes at fremme det nu. Det afhænger alt sammen af, hvis den skydes i min Butt eller ej. ![]() Klik for at forstørre: Det er helt fri af den måde, hvis du ønsker en disk og ikke behøver at downloade ISO. Just tog omkring 4 uger til at komme her ... https: / / shipit.ubuntu.com / |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| That's pretty cool mate. Held og lykke at få det op at køre.
| |||
| |||
| Hehe, lad os sige, jeg er meget optimistisk på dette punkt. SWF og Serverguy talte mig til downloading xUbubtu og jeg har stadig ikke fået rundt for at installere det endnu, bare brændt ISO så langt ... |
|
| |||
| |||
| EF - Det gode ved at CD du har modtaget, er, at hvis du er i tvivl om at installere det du altid kan køre den som en live-cd, der gør noget for at din Windows-installation. Du skal bare nødt til at ændre din boot-menuen til at starte op til cd først. Af den måde, det virker meget som en rednings-disk, hvis Windows nogensinde går ned på dig |
|
| |||
| |||
| Tak! Jeg tror, at måske bare, hvad jeg vil bruge det til. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja, jeg har anbefalet Fedora ... ikke lige nu, da der er et problem med det, der skaber en smerte i røven .... som jeg ikke sikker på, hvis de har løst det endnu eller ikke ... så hold ud lidt.
| |||
| |||
| Du fik klistermærker? ikke fair, når de sendte mig mineaktioner jeg ikke får nogen klistermærker. Men det er sandt, hvad de siger nogle af de bedste ting i livet er gratis. |
|
| |||
| |||
| Jeg har bestilt mange Linux-diske fra denne tjeneste. kubuntu og edubuntu tilbyde samme udstationering som er genial til at udbrede linux. Meget god service for hvad sit værd! (gratis!!: D) Im benytter ubuntu atm og dens strålende: D Held og lykke til dig. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| E-mail med virus | bilsat | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 29 oktober 2008 09:58 |
| Windows Mail | dfr200764 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 4 | 20 august 2008 14:42 |
| Pear mail | MySlowQuietLife | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 31 marts 2008 17:31 |
| Mail af rabatter | Gazmondo | General Hardware Chat | 6 | 26 februar 2008 17:01 |
| Mail problemer « | liamfi | E-mail, VoIP og IM Discussion | 3 | 1 januar 2008 09:44 |
| Thread Tools | |
| |