![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen yrittänyt puhua itse osaksi oppimista Ubuntu joten keksin Haluan tilata levy prod itseäni pitkin. Kuka voi vastustaa uuden CD: lle? ![]() Sain levyn ja 4 tarroja tänään. I guess I'm tarkoitus edistää sitä nyt. Että kaikki riippuu siitä, jos se potkii minun Butt vai ei. ![]() Klikkaa suuremmaksi: Se on täysin ilmaista, että tapa, jos haluat, että levy ja ei tarvitse ladata ISO. Just meni noin 4 viikon päästä tänne ... https: / / shipit.ubuntu.com / |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se on aika viileä perämies. Onnea saada se vauhtiin.
| |||
| |||
| Hehe, sanotaan Olen hyvin optimistinen tässä vaiheessa. SWF ja Serverguy puhui minut lataaminen xUbubtu ja en ole vielä saanut noin asentamista, että vielä aivan poltetaan ISO toistaiseksi ... |
|
| |||
| |||
| EF - kauneuden että CD sait on, että jos olet epävarma sen asentamista voit aina käyttää sitä live-CD, joka ei mitään Windows asentaa. Sinun ei tarvitse muuttaa käynnistysvalikon käynnistää CD ensin. Muuten, se toimii hyvin kuin pelastus-levylle, jos Windows koskaan kaatuu teitä |
|
| |||
| |||
| Kiitos! Uskon, että saattaa olla juuri mitä aion käyttää sitä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No, haluaisin olen suositellut Fedora ... ei juuri nyt, koska on olemassa ongelma sen kanssa, joka luo kipu aasin .... joissa minulla ei ole varma, onko they've ratkaista sitä vielä vai ei ... niin pitää hieman.
| |||
| |||
| Sait tarroja? ei ole reilua, kun he lähettivät minut kaivoksen en saanut mitään tarroja. Mutta on totta, mitä he sanovat jotkut parhaat asiat elämässä ovat ilmaisia. |
|
| |||
| |||
| Olen tilannut monta linux levyt tätä palvelua. Kubuntu ja edubuntu tarjota samoja lähettämistä joka on loistava levitteiksi linux. Erittäin hyvää palvelua, mitä sen arvoinen! (maksuton!!: D) Im käyttäen ubuntu atm ja sen loistava: D Onnea sinulle. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| E-mail kanssa virus | bilsat | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 2 | 29th Oct 2008 09:58 |
| Windows Mail | dfr200764 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 4 | 20th Aug 2008 14:42 |
| Pear mail | MySlowQuietLife | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 31. Maaliskuu 2008 17:31 |
| Mail hyvitykset | Gazmondo | Rautatavaran Chat | 6 | 26th Feb 2008 17:01 |
| Mail ongelmia " | liamfi | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 3 | 1. Jan 2008 09:44 |
| Thread Tools | |
| |