![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb geprobeerd te praten in mezelf leren Ubuntu dus ik dacht dat ik zou Om een schijf te pro mezelf mee. Wie kan weerstaan aan een nieuwe cd? ![]() Ik heb de schijf en 4 stickers vandaag. Ik denk dat ik ben aangenomen ter bevordering van het nu. Dat alles hangt af van wanneer zij kicks my butt of niet. ![]() Klik om te vergroten: Het is volledig vrij door de manier als u een schijf en niet te downloaden van de ISO. Net duurde ongeveer 4 weken om hier te komen ... https: / / shipit.ubuntu.com / |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| That's pretty cool stuurman. Good luck getting it up and running.
| |||
| |||
| Hehe, laten we zeggen ik ben zeer optimistisch op dit punt. SWF en Serverguy sprak me in te downloaden xUbubtu en ik heb nog steeds niet rond te installeren die nog gewoon verbrand, de ISO tot nu toe ... |
|
| |||
| |||
| EF - De schoonheid van die cd die je hebt ontvangen is, dat als u niet zeker bent over het installeren van deze kunt u altijd als een live CD die niets aan uw Windows-installatie. U hoeft alleen het wijzigen van uw boot-menu te starten naar CD eerst. Door de manier, het werkt geweldig als een reddingsoperatie schijf als Windows ooit crasht op u |
|
| |||
| |||
| Bedankt! Ik denk dat dat misschien net wat ik zal gebruiken voor. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou, ik heb aanbevolen Fedora ... niet nu, omdat er een probleem met haar, dat zorgt voor een pijn in de kont .... waarvan ik weet niet zeker of ze het nog niet opgelost of niet ... dus houd een beetje.
| |||
| |||
| Heb je stickers? niet eerlijk wanneer zij stuurde me mijne heb ik niet alle stickers. Maar het is waar wat ze zeggen enkele van de beste dingen in het leven zijn gratis. |
|
| |||
| |||
| Ik heb veel Linux-schijven van deze dienst. Kubuntu Edubuntu en bieden dezelfde posting die briljante voor de verspreiding van Linux. Zeer goede service voor wat het waard! (gratis!: D) Im gebruik van ubuntu atm en zijn briljant: D Succes met je. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| E-mail met virus | bilsat | Virus, spyware & Security | 2 | 29 okt 2008 09:58 |
| Windows Mail | dfr200764 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 4 | 20 aug 2008 14:42 |
| Pear mail | MySlowQuietLife | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 31 mrt 2008 17:31 |
| Mail in kortingen | Gazmondo | Algemeen Hardware Chat | 6 | 26 feb 2008 17:01 |
| Mail problemen ' | liamfi | E-mail, VoIP & IM Overleg | 3 | De 1 januari 2008 09:44 |
| Thread Tools | |
| |