![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har blitt prøver å snakke meg selv til å lære Ubuntu så jeg skjønte jeg vil bestille en disk å stikke meg frem. Hvem kan motstå en ny CD? ![]() Jeg fikk disken og 4 klistremerker i dag. Jeg tror jeg er ment å fremme det nå. Det avhenger av om det sparker min rumpe eller ikke. ![]() Klikk for å forstørre: Det er helt gratis av veien hvis du ønsker en disk, og ikke å laste ned ISO. Bare tok ca 4 uker for å komme hit ... https: / / shipit.ubuntu.com / |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ganske kult kompis. Lykke får den oppe og går.
| |||
| |||
| Hehe, la oss si jeg er svært optimistisk på dette punktet. SWF og Serverguy snakket meg til nedlasting xUbubtu og jeg har fortsatt ikke fått rundt for å installere det ennå, bare brent ISO så langt ... |
|
| |||
| |||
| EF - skjønnhet som CD du har mottatt, er at hvis du er usikker på om du installerer den kan du alltids kjøre den som en live-CD som gjør noe til din Windows-installasjon. Du trenger bare å endre oppstartsmenylisten å støvel til CD først. For øvrig, det fungerer bra som en redning disk hvis Windows noensinne krasjer på deg |
|
| |||
| |||
| Takk! Jeg tror det kan være akkurat hva jeg vil bruke det til. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel, jeg ville har anbefalt Fedora ... ikke akkurat nå siden det er et problem med det som skaper vondt i ræva .... som jeg ikke sikker på om de har løst det ennå, eller ikke ... så hold ut litt.
| |||
| |||
| Du fikk klistremerker? no fair når de sendte meg mine jeg ikke har fått noen klistremerker. Men det er sant det de sier at noen av de beste tingene i livet er gratis. |
|
| |||
| |||
| Jeg har bestilt mange linux-plater fra denne tjenesten. kubuntu og edubuntu tilby samme innlegg som er glimrende for å spre linux. Meget god service for hva det er verdt! (gratis!: D) Im bruker ubuntu minibank og dens flotte: D Lykke til deg. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| E-mail med virus | bilsat | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 29 oktober 2008 09:58 |
| Windows Mail | dfr200764 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 4 | 20 august 2008 14:42 |
| Pære post | MySlowQuietLife | Web Design, hosting & SEO | 1 | 31 mars 2008 17:31 |
| Post i rabatter | Gazmondo | General Hardware Chat | 6 | 26 februar 2008 17:01 |
| Mail problem " | liamfi | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 3 | 1 januar 2008 09:44 |
| Thread Tools | |
| |